کد خبر 517504
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲

مدیر ورزشی باشگاه بایرلورکوزن اخبار منتشر شده مبنی بر خروج مهاجم مکزیکی از این باشگاه را رد کرد.

به گزارش مشرق، رودی فولر مدیر ورزشی باشگاه بایرلورکوزن هرگونه اخباری مبنی بر خروخ خاویر هرنادز (چیچاریتو) از این باشگاه را رد کرد.

مهاجم مکزیکی که از باشگاه منچستر یونایتد به بوندس لیگا و باشگاه بایرلورکوزن پیوست عملکرد درخشانی را از خود برجا گذاشته و در دوماه اخیر به عنوان برترین بازیکن لیگ ژرمن‌ها شناخته شده و موفق شده در تمامی مسابقات این فصل تیمش 19 گل به ثمر برساند.

اخیرا با توجه به فرم ایده‌ال این مهاجم مکزیکی اخباری منتشر شده مبنی بر بازگشت چیچاریتو به لیگ برتر انگلیس و حضور در تیم آرسنال اما فولر اصرار دارد که حاضر نیست بازیکنان کلیدی خود را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از دست بدهد.
وی در این‌باره گفت: ما یک باشگاه فوتبال هستیم و برای ما کسب موفقیت اهمیت بالایی دارد. چیچاریتو بخش بزرگی از موفقیت‌های ما در نیم فصل اول بود و خوشبختانه اوضاع برای او  و تیم به خوبی پیش رفته است. البته شایعات در اطراف تیم در این مقطع از فصل می‌تواند وجود داشته باشد که این طبیعی است.

وی افزود: در موقعیتی قرار داریم که می‌توانیم به آسانی پیشنهادات را رد کنیم و لازم نیست که بازیکنانمان را بفروش برسانیم. ما بازیکنانمان را برای رسیدن به اهداف بلند می‌خواهیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس