باشگاه ملوان پاسخ بیانیه روابط عمومی باشگاه استقلال را داد.

به گزارش مشرق، باشگاه ملوان اعلام کرد: با توجه به اظهارات بازیکن استقلال در رسانه ها و همچنین ادامه بیانیه روابط عمومی باشگاه استقلال، بر خود لازم دانستیم که اعلام کنیم فیلم تحریک هواداران و حرکت زشت حنیف عمران زاده موجود است و با توجه به اینکه در یک جامعه اسلامی زندگی می کنیم و نمی توانیم این حرکات زشت را منتشر نماییم روز گذشته این تصاویر را که باعث تحریک هواداران ملوان شد در اختیار کمیته محترم انضباطی قرار دادیم و امیدواریم که باشگاه استقلال به جای فرار رو به جلو و حمایت چشم بسته از بازیکن بی اخلاقش، با واقعیات کنار بیاید.

باشگاه ملوان بندرانزلی هیچوقت حامی بی اخلاقی و توهین نبوده و نیست و این را سوابق ۵۰ ساله این تیم در فوتبال ایران ثابت کرده است.

باشگاه ملوان برای مجموعه فرهنگی ورزشی استقلال تهران احترام ویژه قایل است و هیچگونه تمایلی برای پاسخگویی نداشت، اما برای تنویر افکار عمومی ملزم به انتشار این بیانیه شدیم و دیگر هیچ پاسخی برای این موضوع نخواهیم داد و منتظر رسیدگی کمیته محترم انضباطی در این مورد هستیم.

منبع: باشگاه ملوان بندرانزلی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    سابقه 50 ساله دلیل بر توهین نکردنه؟؟ عجب استدلالی!!!
  • علی ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    عجب رویی؟!!!!!!!!!!!! سابقۀ تماشاگران انزلی و فحاشی‌های اون‌ها به سایر تیم‌ها‌رو بررسی کنید ببینید کدو‌شون بی اخلاق‌ترهستند؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس