کد خبر 517266
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰

اسطوره فوتبال هلند، افت هموطنش در تیم فوتبال منچستریونایتد را به خاطر سبک نامناسب زندگی شخصی‌ وی‌ دانست و به او توصیه کرد از حاشیه‌هایش بکاهد و بر کیفیت بازی‌اش بیفزاید.

به گزارش مشرق، رود گولیت، ستاره پیشین تیم ملی هلند و میلان، افت عملکرد ممفیس دپای در منچستریونایتد را به شیوه مناسب زندگی این بال 21 ساله هلندی نسبت داد.

دپای هفته گذشته با یک رولس‌رویس که خودرویی لوکس و تشریفاتی محسوب می‌شود خودش را به محل تمرینات شیاطین سرخ رساند که این اتفاق تنها چند روز پس از گافی بود که او در شکست 2 بر صفر تیمش برابر استوک‌سیتی تأثیرگذار بود.

گولیت در انتقاد از سبک زندگی بال پیشین پی‌اس‌وی آیندهوون، به نشریه تلگراف هلند گفت: ممفیس باید تنها و تنها روی فوتبالش تمرکز کند. به هدر رفتن استعداد بازیکنی مانند ممفیس آن هم به خاطر انجام چنین کارهای حاشیه‌ای واقعاً شرم‌آور است. او باید طوری زندگی کند که همه فقط درباره ابعاد فنی بازی‌اش صحبت کنند نه زندگی‌ شخصی‌اش. او باید مانند یک مرد انتقادات را بپذیرد و فقط روی کارش که فوتبال بازی کردن است تمرکز داشته باشد.

دپای در آغاز دوران بازیگری‌اش در منچستریونایتد با درخششی که در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا داشت و مسبب راهیابی شیاطین سرخ به مرحله گروهی شد، مورد تمجید قرارگرفت اما عملکرد او به تدریج افت کرد به طوری که از زمان بازی من‌یونایتد در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان تا کنون در لیگ برتر تنها دو گل زده است.

گولیت در ادامه انتقاد خود از هموطنش تأکید کرد: یک بازیکن نباید به آسانی از عملکردش رضایت پیدا کند. اگر شما سه موقعیت داشته باشید و تنها یکی از آنها را به گل تبدیل کنید، باید قبول کنید که آن‌قدرها هم خوب بازی نکرده‌اید. در این سطح، چنین عملکردی به اندازه کافی قابل قبول نیست. اگر یک موقعیت داشته باشید باید خود را برای گلزنی از همان یک موقعیت هم آماده کنید. بازی در این سطح یعنی همین!

مهاجم پیشین تیم ملی هلند با هشدار به دپای در خصوص تصویری بدی که از خودش ساخته است، عنوان کرد: من از طرفداران دپای هستم و هنوز هم طرفدارش هستم اما او قبل از اینکه برچسب «پسر بد» به او بزنند باید کاری انجام دهد. او توانایی‌های فراوانی دارد، هنوز جوان است و زمان زیادی برای نشان دادن کلاس کاری‌اش در لیگ برتر دارد. یکی از لازمه‌های تحقق این هدف اما آن است که دست از کارهای حاشیه‌ای بردارد. یک بازیکن نباید با رولس رویس آخرین مدل یا یک هامر در تمرینات حضور پیدا کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس