کد خبر 51702
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۳

با فرا رسیدن انتخابات پر از حادثه 22 خرداد ماه سال 88، رسانه های معارض دوباره برای ایجاد تشویش و آشوب دست به کار می شوند.

به گزارش مشرق به نقل از «خبرنامه دانشجویان ایران»، سایت بی‌بی‎سی فارسی که در ایام انتخابات به عنوان محل فرماندهی و اطلاع رسانی آشوب های خیابانی عمل می کرد، با فرا رسیدن سالروز انتخابات 22 خرداد عملیات جدیدی را برای ایجاد آشوب پی ریزی می کند.

این سایت که فعالیتش وابسته به وزارت امور خارجه انگلیس است، در حرکتی جدید، در قسمت «نوبت شما» خود با دعوت از مشاور ارشد یکی از سران فتنه، از مخاطبین خود دعوت به طرح سؤال با توجه به دومین سال انتخابات 88 کرده است.

گفته می شود، در بخش نظریات مخاطبین و طرح سؤال آنها همان شعارهای افراطی جریان موسوم به سبز تبیین شده که با چینش آنها سعی در تحریک مخاطبین خود برای ایجاد تجمعات آشوبگرایانه در خیابان ها دارد.

در برخی از سؤالات پرسیده شده در بخش نظرات آمده است: «آقاي اميرارجمند شما تا چه ميزان با اصلاح طلبان داخل كشور در خصوص اتحاذ تصميم هايي اين چنيني مبني بر فراخوان به تجمعات خياباني در ارتباط هستيد؟»

«چرا مسئولان جنبش سبز به پشتوانه آن سیزده میلیونی که حکومت قبول کرده! ـ ولی در اصل بیست و پنج میلیون هم زیادتر است ـ هر روز تقاضای مجوز راهپیمایی طبق اصل 27 قانون اساسی نمی کنند؟ چرا آقای موسوی بعد از انتخابات نرفتند و برای گرفتن مجوز راهپیمایی برای طرفداران خود در وزارت کشور «بست» ننشستند؟ آن «بست» اعتراضی در وزارت کشور بهتر از این حبس خانگی امروز نبود؟»

البته در این بین نیز برخی از مخاطبین انتقادهای فراوانی به فرماندهان جریان موسوم به سبز مخصوصا اردشیر امیر ارجمند وارد ساخته اند، به طوری که این جریان را به دروغگویی در مورد اعتراض های آرام می کشانند.

در بخشی از این نظرات آمده؛ «عدم خشونت و اعتراض های صلح آمیز و مسالمت آمیز آرمان بزرگانی چون گاندی است بزرگانی که با همین سیاست ها به پیشبرد مسائلشان کمک کردند اما جنبش سبز فقط می خواهد مردم را به کشتن دهد و هرگز از اعتصاب نافرمانی های مدنی و یا مثلا خاموش کردن چراغ های خانه در یک زمان مشخص در شب برای نشان دادن نارضایتی کمک نمی گیرد»

علاوه بر موضوعات مطرح این سایت تلاش دارد که با القای دوباره تقلب در بین مخاطبین خود فضایی ملتهبی را برای تجمعات اعتراضی فراهم کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس