کد خبر 516687
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶

همسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به خاطر سوءاستفاده از بودجه عمومی برای پرداخت هزینه‌های شخصی خود، 5 ساعت مورد بازجویی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، «سارا نتانیاهو» همسر نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به اتهام استفاده از بودجه عمومی برای پرداخت هزینه‌های شخصی خود، 5 ساعت مورد بازجویی قرار گرفت.

به نوشته روزنامه «یدیعوت آحارونوت»، سارا نتانیاهو با بازجوها همکاری کرده و اتهامات مطرح شده علیه خود را تکذیب کرده است.

پیش از این افشا شده بود که سارا نتانیاهو هزینه‌های شخصی خود و همین طور خانه شخصی «بنیامین نتانیاهو» در قیصریه را از بودجه ملی رژیم صهیونیستی تامین کرده است. به عنوان مثال گفته شده، از یکی از کارکنان اقامتگاه نخست وزیری برای نگهداری از پدر سارا نتانیاهو استفاده شده است و یا وسایل باغبانی که برای اقامتگاه نخست وزیری در بیت‌المقدس خریداری شده بود، به منزل شخصی نتانیاهو منتقل شده است.

اداره حسابرسی رژیم صهیونیستی فوریه 2015 نیز اعلام کرد هزینه غذا در اقامتگاه نخست وزیری، نسبت به سال قبل دو برابر شده است. این ظن وجود دارد که سارا نتانیاهو به کارکنان اقامتگاه نخست وزیری دستور داده باشد تا تعداد مهمان‌ها را برای تهیه غذا، از آمار واقعی بیشتر اعلام کرده باشد.

بر اساس این گزارش، در این مرحله، بازجوها در حال بررسی اسناد و مدارک و قیاس آنها با سخنان سارا نتانیاهو هستند تا تحقیقات خود را کامل کنند.

پیش از این وکیل سارا نتانیاهو از «وینشتین» دادستان کل اسرائیل خواسته بود به دلیل مشکلات روحی و ذهنی، از بازجویی او خودداری کنند اما او این درخواست را رد کرده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • رضا ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    یکی بیاد عقت رو هم بازجویی کنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس