آخرین اپیزود فیلم سینمایی «هیهات» به كارگردانی هادی نائیجی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی با بازی حامد بهداد به پایان رسید.

به گزارش مشرق، چهارمین اپیزود از فیلم سینمایی «هیهات» به عنوان اولین فیلم چهار اپیزودی سینمای ایران، توسط هادی نائیجی کارگردانی می‌شود تا در سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور جدی داشته باشد.
     
این فیلم توسط دانش اقباشاوی، هادی نائیجی، هادی مقدم‌دوست و روح‌الله حجازی نوشته و کارگردانی شده است که پس از 70 جلسه، فیلمبرداری آن پایان یافت. تدوین فیلم سینمایی «هیهات» نیز همزمان با فیلمبرداری توسط خشایار موحدیان و سودابه سعیدنیا شروع شد و در حال حاضر 70 درصد آن به سرانجام رسیده است.

رونمایی از گریم حامد بهداد در «هیهات»/ پایان فیلمبرداری اپیزود هادی نائیجی

همچنین «مسعود سخاوت دوست» قرار است موسیقی فیلم سینمایی «هیهات» را بسازد و برای دومین بار در کنار محمدرضا شفیعی تهیه‌کننده فیلم در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حاضر شود. 

اولین همکاری مشترک این دو نفر به فیلم «ماهی سیاه کوچولو» با بازی مریلا زارعی و مصطفی زمانی بازمی‌گردد که در جشنواره سی و سوم فیلم فجر نمایش داده شد.

رونمایی از گریم حامد بهداد در «هیهات»/ پایان فیلمبرداری اپیزود هادی نائیجی

همزمان با آهنگسازی کارهای مربوط به صداگذاری و جلوه‌های ویژه کامپیوتری این کار نیز در حال انجام است و قرار است اولین نمایش این فیلم با نقش آفرینی بازیگرانی چون حمید فرخ‌نژاد، حامد بهداد، مینا ساداتی، بابک حمیدیان، آلا نجم، بهاران بنی احمدی و خسرو شهراز در سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر باشد.

این پروژه اپیزودیک با موضوعات اجتماعی و مفاهیم عاشورایی، محصول سازمان هنری و رسانه‌ای اوج است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس