کد خبر 516567
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶

ستاره پاری سن ژرمن به خاطر نمایش درخشانی که در این تیم داشت به عنوان بهترین بازیکن فوتبال ایتالیا در سال 2015 انتخاب شد.

به گزارش مشرق، SPORT 360 نوشت: مارکو وراتی، ستاره‌ی ایتالیایی پاری سن ژرمن که این روزها مشتریان زیادی پیدا کرده است به عنوان بهترین بازیکن فوتبال ایتالیا در سال 2015 انتخاب شد تا نشان دهد که آینده درخشانی در انتظار این بازیکن است.

فدارسیون فوتبال ایتالیا چند روز پیش اسامی پنج بازیکن را برای انتخاب "مرد سال فوتبال ایتالیا" در سال 2015 انتخاب کرد. جیان لویجی بوفون، آنتونیو کاندروا، آلساندرو فلورنزی، مارکو وراتی و گرازینی، پنج بازیکنی بودند که نامزد انتخاب به عنوان مرد سال فوتبال ایتالیا در سال 2015 بودند و در نهایت این "وراتی" بود که بر دیگر رقبای خود غلبه کرد و توانست برای نخستین بار عنوان مرد سال فوتبال ایتالیا را به دست آورد.

هر سال نامزدهای انتخاب بهترین بازیکن فوتبال ایتالیا توسط فدارسیون فوتبال این کشور انتخاب می‌شوند و در نهایت فوتبال دوستان با رای دادن خود بهترین گزینه را انتخاب خواهد کرد.

در سال 2014 بوفون و 2013 و 2012 آندرا پیرلو این جایزه را به دست آوردند اما این نوبت به وراتی رسید تا با بازی‌های درخشانی که در پاری سن ژرمن به نمایش گذاشت به عنوان مرد سال فوتبال ایتالیا انتخاب شود.

این بازیکن جوان مشتریان زیادی دارد. رئال مادرید جدی ترین مشتری اوست. خبرهای درباره علاقه بایرن مونیخ هم به جذب وراتی به گوش می رسد اما بعید به نظر می رسد که پاری سن ژرمن به راحتی این بازیکن را از دست بدهد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس