مدیر فنی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: کارلوس کی‌روش هر وقت نتایج من با تیم ملی فوتبال را کسب کرد جوابم را بدهد.

مایلی‌کهن:  کی‌روش هر وقت نتایج مرا گرفت، حرف بزند
به گزارش مشرق، محمد مایلی‌کهن در حاشیه مراسم بدرقه تیم امید گفت: کی‌روش هر وقت توانست نتایج من را بگیرد با من صحبت کند، هر وقت توانست سه گل به عربستان، 6 گل به کره جنوبی بزند، در جام ملت‌های آسیا سوم شود، آقای گل جام ملت‌ها از تیم او باشد، در جام جهانی سالنی نتیجه بگیرد و نام دو بازیکنش در گینس ثبت شوند با من صحبت کند. شاید او در پست‌های دیگر موفقیت کسب کرده اما دیدید که در آسیا بعد از شش ماه کار کردن در امارات اخراج شد و به خانه‌اش رفت و مهدی‌علی جایگزین او شد.

وی افزود: متاسفانه برای ما ایرانی‌ها همیشه مرغ همسایه غاز بوده و اکنون نیز می‌بینید که کی‌روش بدون مخلفات ماهی 500 میلیون دستمزد می‌گیرد. اکنون هم بحث حضورش در قطر مطرح شده و می‌گویند او ناظر بازی‌های امید است اما باید بگویم ناظر هم تماشاگر است.

مدیر فنی تیم امید با اشاره به تفاوت‌های تیم امید نسبت به یکسال گذشته خاطرنشان کرد: تیم امید که در مسابقات آسیایی اینچئون شرکت کرد تیم کارلوس کی‌روش بود و اکنون این تیم با آن تیم تفاوت دارد.

مایلی‌کهن در واکنش به این مسئله که با این صحبت‌ها و اختلافاتی که وجود دارد احتمال دارد او با کی‌روش در قطر به صورت لفظی و فیزیکی درگیر شود خاطرنشان کرد: اگر درگیری فیزیکی باشد از جانب کی‌روش است نه من.

وی درباره اینکه اسلامیان گفته از مایلی‌کهن سن و سالی گذشته و دیگر کسی نمی‌تواند او را تغییر دهد گفت: من مخلص آقای اسلامیان هستم ولی بهتر است او در باره صنعت صحبت کند من گوشت، پوست و استخوانم از جنس ورزش و فوتبال است و اگر صحبت می‌کنم جنس ورزش را می‌شناسم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • گمنام ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
    0 0
    شما هم هر موقع کنار سر الکس فرگوسن مربیگری کردی بعد نظر بده اگه حرف نزنی کسی نمیگه لالی هر تیمی سرمربی گری کرد اوت شد رفت دسته یک و سقوط کرد
  • حسین ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
    0 0
    جناب آقای مایلی کهن دوباره زدی جاده خاکی اخه دست بردار اگه آقای سرمربی فعلی تیم ملی همان بازیکنان دوره شما را داشت ما ایرانیان انتظار بالا رفتن از مرحله مقدماتی را داشتیم اتفاقن مرغ همسایه برای ما غاز نیست عملکرد اشخاص ملاک است یادت رفته بهترین تیم ایران را داشتی حذف میکردی چرا هنوز بعد از این همه سال یاد آوری صعود در استرالیا اینقدر برای ما خوشحال کننده است یادت نیست بعداز جام ملتهای سال 96 کره جنوبی تمام بازیکنان پا به سن گذاشته اش را کنار گذاشت و با یک تیم جدید آنهم فقط با دو سال کار چقدر راحت به جام جهانی صعود کرد جنابعالی چکار کردی؟آقای ویرا با آن تیمی که جنابعالی داغونش کردی ایران را با دعای مردم و بازیکنان دوباره احیا شده در آن بازی سخت به جام جهانی برد همان تیمی که شما بلد نبودی از آنها بازی بگیری بهترین نتیجه را در جام جهانی گرفت شکست تیم امریکا یادت آمد؟آقای مایلی کهن بهترین تیم المپیک را در دور مقدماتی اوت کردی یادت آمد؟آقای مایلی کهن بنده پرسپولیسی هستم همان سال از روی عقده زرینچه نادر محمدخانی و پاشازاده را بازی نمیدادی یادت آمد؟آقای مایلی کهن تاحالا چند تیم را از لیگ برتر فرستادی دسته پایینتر؟خواهشن ایقدر ما پرسپولیسیها را با این کارهایت عذاب نده و باعث انبساط خاطر استقلالی ها نشو........؟
  • ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
    0 0
    بابا مورينيو
  • نادر ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
    0 0
    حالم دیگه از مایلی کهن و حرفاش بهم میخوره
  • ناشناس ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    اگه تیم و فوتبال ملی صاحب داشت خدایی خیلی ها که ادعا دارن الان توپ جمع کن تیم ملی هم نبودن .حتی اگر گریه میکردن
  • ناشناسي ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    خوبه خودش به فوتبال مافيايي اش اعتراف داره كه مثلا يكي را تو زمين نشانه ميرفته و همه پاس ها براي اون تا مثلا بشه آقاي گل و يا ركورد گينس بزنه، در ضمن كره ي آن زمان با كره ي الان قابل مقايسه نيست و افكار مايلي كهن هنوز اصل حجري است، انصافا دايي خوب فرستادت زندان ولي حيف كه زبان ات كوتاه كه نشد هيچ درازتر هم شد!
  • ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    مایلی کهن اصول گرای ورزشی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس