سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: 90 درصد بازیکنان ما در پست‌های غیرتخصصی کار می‌کنند و امیدوارم در نیم‌فصل بازیکن جدیدی بگیریم.

به گزارش مشرق، سیاوش بختیاری‌زاده سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز درباره شکست دو بر یک تیمش مقابل سیاه‌جامگان گفت: من در این بازی مستأصل بودم و دستم بسته بود. کاظمی در فرصت نقل و انتقالات یاران خوبی را جذب کرده بود که امروز به کار آن‌ها آمد.

وی افزود: در تیم ما 90 درصد بازیکنان در پست غیرتخصصی خود کار می‌کنند و بازیکن نداریم. امیدوارم که در نیم‌فصل بتوانیم مانند سایر تیم‌ها، تیم منسجمی را تشکیل دهیم. در ابتدای فصل در بازی با صبا 11 بازیکن داشتیم که از بین آنها فقط کلاه‌کج و مجیدی در ترکیب ماندند.
بختیاری‌زاده درباره داوری این بازی اظهار داشت: داور جوان است نباید در مورد آن صحبت کنم اما 80 درصد سوت‌ها به نفع سیاه‌جامگان بوده است. در ابتدای بازی هم به نفع ما پنالتی گرفته نشد.

سرمربی استقلال اهواز درباره اخراج کلاه‌کج بعد از سوت پایان بازی تصریح کرد: فاصله من دور بود و نمی‌دانم کلاه کج چه گفت، اما وقتی تیمی 8-7 بازیکن زیر 21 سال دارد، طبیعی است فشار روی بازیکنی مانند کلاه‌کج زیاد باشد. البته او قبل از بازی به من گفته بود دیگر نمی‌خواهد برای استقلال اهواز بازی کند و فکر می‌کنم اخراجش به ضرر تیم آینده‌اش باشد.

وی در پایان گفت: مدیر باشگاه تلاش زیادی کرد تا ما به این بازی برسیم، اما امیدوارم مسئولان در نیم‌فصل به این تیم کمک کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس