کد خبر 516217
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴

بارسلونا تقریبا نیمی از پنا‌لتی‌هایش را در این فصل از دست داده است.

به‌ گزارش مشرق، مارکا نوشت: بارسلونا در فصل 16–2015 در شرایط خوبی به سر می‌برد و با یک بازی کمتر صدرنشین لالیگا است و مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان حضور دارد اما بازیکنان این تیم آمار خوبی در پنا‌لتی‌ها ندارند.

آبی‌اناری‌ها یک بار دیگر و در دیدار چهارشنبه شب برابر رئال بتیس پنالتی از دست دادند تا پنا‌لتی‌های از دست رفته این تیم در فصل جاری به پنج برسد. در بازی برابر بتیس، نیمار مسئولیت زدن پنا‌لتی‌ را به عهده گرفت چون لیونل مسی با آدان، د‌ر‌وازه‌بان حریف برخورد کرده بود و شرایط پنا‌لتی‌ زدن را نداشت. ضربه نیمار به تیر افقی دروازه اصابت کرد و در برگشت، بازیکن بتیس به اشتباه دروازه خود را باز کرد. نیمار پیش از این نیز برابر تیم‌های لاس پالاماس و رم پنا‌لتی‌ از دست داده بود.

دیگر پنا‌لتی‌هایی که گل نشدند را نیز مسی از دست داده است. مهاجم آرژانتینی بارسلونا، برابر اتلتیک بیلبائو نخستین پنالتی‌اش را از دست داد و این اتفاق دوباره در هفته‌ چهارم برابر لوانته افتاد.

بر این اساس، بارسلونا از یازده پنا‌لتی‌ فصل، پنج پنا‌لتی‌ را از دست داده است. نیمار در بارسلونا بیشترین گل را از فاصله یازده متری به ثمر رسانده است. او برابر تیم‌های رایووایکانو (دو بار)، سویا و باته بوریسف گلزنی کرده است. پس از او، مسی و لوییس سوارس با یک گل قرار دارند.

تاکنون برای ر‌ئال‌ ماد‌رید، رقیب بارسلونا هفت پنا‌لتی‌ گرفته شده است که تمام آنها توسط کریستیانو رونالدو زده شده است. این مهاجم پرتغالی، همه پنالتی‌هایش را به گل تبدیل کرده است و فقط پنالتی مقابل سوسیداد را از دست داد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس