امیرقلعه‌نویی بعد از دو فصل ناکامی در استقلال، به نظر می‌رسد ریسک بزرگی کرده که هدایت تراکتورسازی را قبول کرده است. او هدایت تیمی را چند هفته پذیرفت که در بحران بود اما در این مدت شرایط کمی بهتر شده است.

به گزارش مشرق، سرمربی تراکتورسازی در تازه‌ترین گفتگوی خود می‌گوید قصد نداشته هدایت این تیم را قبول کند.

پیش از این گفته بوده بودید تصمیم دارید امسال را استراحت کنید. اما به یکباره نظرتان عوض شد. در مورد این موضوع توضیح می‌دهید؟
من همان اول فصل هم چند پیشنهاد خوب داشتم و می‌توانستم همین چند هفته را هم بیرون نباشم اما واقعیت این است که خودم دوست داشتم یک فصل بیرون بنشینم و بیشتر استراحت کنم. به هرحال اتفاق‌هایی افتاد که من تصمیم گرفتم هدایت تراکتورسازی را قبول کنم. حالا هم هرچه بوده تمام شده است و مجموعه ما تلاش می‌کند که کارش را به نحو احسن انجام بدهد. ما تیم خوبی داریم و من شخصا به این تیم خیلی امیدوار هستم.

به نظر شما ریسک نبود که وسط فصل هدایت تراکتورسازی را قبول کردید که حواشی زیادی دور و بر آن است؟
من همین چند وقت پیش با تیم دیگری کارم تمام شده بود اما دیگر دوست ندارم در مورد آن صحبت کنم. قصد داشتم در نیم‌فصل دوم هدایت تراکتورسازی را قبول کنم تا فرصت داشته باشم در تعطیلات اهداف خود را در این تیم پیاده کنم اما به هرحال فوتبال همین است و من با توجه به نیاز تراکتورسازی تصمیم گرفتم هدایت این تیم را قبول کنم. الان هم تلاش می‌کنیم  تا فصل خوبی با این تیم رقم بزنیم.

در ابتدای حضورتان در تبریز ظاهرا هواداران تراکتورسازی چندان موافق حضور شما نبودند. این موضوع را تایید می‌کنید؟
این که بگویید هوادران تراکتورسازی موافق من نبودند کمی بی‌انصافی است. آنها عده‌ای معدود بودند که می‌خواستند در کار ما مشکل ایجاد کنند اما ما در این مدت توانستیم جو سکوها را کنترل کنیم. الان هم همه چیز خوب است و مردم هم ما را قبول کرده‌اند. مطمئن باشید لیاقت مردم تبریز بسیار بیشتر از این‌ها است و ما هرکمکی از دست‌مان بربیاید انجام می‌دهیم تا تیم تراکتوسازی سربلند باشد.

از وقتی به تبریز رفته‌اید تمام تمرین‌ها را برای هواداران این تیم باز کرده‌اید. دلیل این موضوع چیست؟
من اعتقاد دارم ایجاد جو همدلی در تبریز به موفقیت تراکتورسازی کمک می‌کند. در تمرینات را به روی هواداران‌مان باز کرده‌ایم و آنها هم استقبال بسیار پورشوری از تیم ما می‌کنند. در راه موفقیت تراکتورسازی به هواداران‌مان نیازی زیادی داریم و امیدوارم تیمی را درست کنیم که هواداران راغب شوند بیشتر به استادیوم بیایند. فکر می‌کنم تراکتورسازی پتانسیل بسیار بالایی دارد و باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

بعد از حذف از جام حذفی خیلی‌ها گفتند انتخاب شما به عنوان سرمربی تراکتورسازی اشتباه بوده. نظر خودتان در این باره چیست؟
اتفاق‌هایی در بازی با استقلال افتاد که دیگر دوست ندارم در مورد آن صحبت کنم و به آن فکر کنم اما در کل من در ۳ بازی در لیگ ۷ امتیاز گرفته‌ام که فکر می‌کنم این آمار خوبی است. به هرحال داریم نظم خوبی پیدا می کنیم و باید به همین روند ادامه بدهیم. فکر می‌کنم کارنامه‌ام در تراکتورسازی تا بدین جای کار قابل دفاع بوده است.

در بازی با استقلال هوادران تراکتورسازی به پورحیدری توهین کردند و عده ای شما را متهم می کنند چرا هیچ واکنشی به این موضوع نشان ندادید.
آنهایی که من را می‌شناسند می‌دانند که حرف‌هایم را شفاف می‌زنم و با بقیه مسائل هم کاری ندارم. در زمانی که وارد زمین شدم هرگز چنین چیزی ندیدم. شاید چنین چیزی بوده باشد ولی حداقل من ندیدم. اگر چیزی باشد من خیلی واضح می‌گویم. آقای پورحیدری اسطوره و بزرگ فوتبال ایران است و هرگز اجازه نمی‌دهم کسی به ایشان بی‌احترامی کند. متاسفانه عده‌ای این حرف‌ها را درست کرده‌اند تا مرا روبروی هواداران استقلال قرار دهند.

آیا بازیکنی دیگری هم در فصل نقل و انتقالات جذب می‌کنید؟
ما تا بدین جای کار در نقل و انتقالات نیم فصل بسیار خوب عمل کرده‌ایم و فرزاد حاتمی، مهدی کیانی و ایوب کلانتری را جذب کرده‌ایم. با این حال هنوز ۳ جای خالی دیگر هم داریم و باید ۳ بازیکن دیگر جذب کنیم. با این شرایط اوضاع ما کاملا مساعد می‌شود و می‌توانیم به بازی‌های نیم فصل دوم امیدوار شویم. مطمئن باشید در نیم فصل دوم تیم قدرتمندتری را خواهید دید.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس