کد خبر 515654
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت:فردا بازی سختی داریم، بنابراین باید با تمرکز بالا به مصاف سایپا برویم.

به گزارش مشرق، مهدی تارتار در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های راه‌آهن و سایپا اظهار داشت: فردا با تیمی بازی داریم که با تجربه است و از بازیکنان با کیفیتیی بهره می برد. افتخار شاکردی جلالی را داشتم .که درس‌های زیادی از او یاد گرفته ام. کار سختی داریم که باید با تمرکز بالا وارد زمین شویم و کم اشتباه باشیم.

وی ادامه داد: روی نقاط ضعف حریف کار کرده‌ایم، هدف ما کسب 3 امتیاز بازی است که می خواهیم با جایگاه نسبتا خوب به تعطیلات برویم.

تارتار در مورد جدایی برخی بازیکنان از جمله امین منوچهری که درخواست رضایت نامه کرده است گفت: تمام تمرکز ما روی بازی فردا است. از پس فردا تصمیم گیری می کنیم. مطمئنا بازیکنانی که خوب خواهند بود در جمع ما می مانند. امین منوچهری دوست دارد همیشه موفق باشد. او از ما خواسته که در نیم فصل دوم تیم را تقویت کنیم و درست هم می گوید. به غیر از عباس‌زاده سایر بازیکنان در رده سنی امید جذب کرده ایم و آینده نگری داشتیم اما از پس فردا کار خود را در فصل نقل و انتقالات شروع می کنیم.

سرمربی راه آهن در مورد مشکل تیمش در امر گلزنی تاکید کرد: طبیعتا باید در همه پست ها تقویت کنیم چرا که بازی از عقب شروع می شود و باید موقعیت به وجود آید. در خیلی از پست ها دچار مشکل هستیم ضمن اینکه همیشه 2 بازیکن ما در خط حمله در اختیار تیم امید بوده اند.

وی در مورد جدایی مهرداد و میلاد محمدی گفت: آنها از بازیکنان جوان ما هستند که پیشنهادات مختلفی دارند. من موافق جدایی این دو بازیکن نیستم چون به آنها یاز مبرم داریم اما تصمیم گیرنده نهایی مالک و مدیریت باشگاه است.

تارتار در مورد انتقال باشگاه راه آهن به البرز گفت: در جریان این اتفاقات نیستم، هر هفته سوال می شود اما اتفاق جدیدی نمی بینم و فکر نمی کنم اتفاق جدید رخ داده باشد.

وی در مورد مشکلات مالی تیمش گفت: مشکلات مالی در همه تیم ها وجود دارد اما تا این لحظه مشکل مالی نداشتیم و نسبت به سایر تییم ها عقب نیستیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس