کد خبر 515603
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱

برادر رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد جمهوریخواه انتخابات ۲۰۱۶ با انتقاد شدید از اظهارات سخنگوی وزارت خارجه این کشور درباره اینکه واشنگتن در سال ۲۰۱۵ صلح را به سوریه آورده، گفت که دولت اوباما در جهان دیگری زندگی می‌کند.

به گزارش مشرق، «جب بوش» در ادامه مبارزات انتخاباتی و انتقادات از مواضع دولت کنونی آمریکا با اشاره به بحران سوریه گفت که انگار دولت اوباما در جهانی دیگر زندگی می‌کند.

مبارزات انتخاباتی نامزدهای جانشینی باراک اوباما از سوی نامزدهای هر دو حزب جمهوریخواه و دموکرات در آمریکا هر روز بیشتر از روز قبل داغ‌تر می‌شود.

در همین راستا، «جب بوش» نامزد جمهوریخواه و برادر رئیس‌جمهور سابق آمریکا در ادامه مبارزات خود انتقادات شدید علیه مواضع باراک اوباما به ویژه مواضع دولت او در قبال بحران سوریه پرداخت.

بوش در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز در پاسخ به سوالی درباره اظهارنظر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره اینکه دولت این کشور در سال ۲۰۱۵ صلح را به ارمغان آورده، انتقادات شدیدی به دولت اوباما وارد کرد.

برادر کوچک جورج بوش  گفت: «اینطور بگوییم که سوریه امروز در صلح است؟ این شبیه آن است که آنها(دولت اوباما) در یک جهان دیگر زندگی می‌کنند. بعضی وقت‌ها من دچار سردرگمی می‌شوم از اینکه چرا افراد حاضر در واشنگتن چیزهایی می‌گویند که می‌دانند ریشه‌ای در واقعیت ندارد».

او با تکرار ادعاهایی درباره دست داشتن رئیس‌جمهور سوریه و داعش در کشتار مردم، خطاب به رئیسجمهور آمریکا گفت: «باراک اوباما درباره خطوط قرمز حرف زد و هرگز از (توسل به اجرای) آنها حمایت نکرد».
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فریدون ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
    0 0
    حق با جب بوش است اوباما در جهان دیگری زندگی می کند جهان همجنس بازها....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس