سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال رئال مادرید طبق ادعای روزنامه اول ورزش ایتالیا جانشین مسلم دل‌بوسکه است.

به گزارش مشرق، روزنامه ایتالیایی گازتادلو اسپورت در بخش بین الملل خود مدعی شده که رافائل بنیتس سرمربی تحت فشار رئال مادرید به عنوان جانشین مسلم و قطعی ویسنته دل بوسکه در تیم ملی فوتبال اسپانیا معرفی شده است. در این رابطه گویا ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا، ویار نیز با مدیرعامل باشگاه رئال مادرید مذاکره کرده و از او خواسته تا اجازه ندهد این مربی تا قبل از یورو 2016 با باشگاه دیگری قرارداد ببندد و تا آن زمان وی را در رئال مادرید ابقا کند.

گفته می‌شود دلیل پافشاری پرس بر حقانیت بنیتس در رئال مادرید نیز همین است و او مجبور است این مربی را در رئال مادرید نگاه دارد. اگر این خبر درست باشد نمی‌شود خشم هواداران رئال مادرید را پیش بینی نکرد. در هر حال اسپانیایی بودن مربی آینده تیم ملی اسپانیا برای فدراسیون فوتبال این کشور اهمیت دارد و گزینه گواردیولا نیز به خاطر کاتالونیایی بودن و حمایتش از حزب جدایی طلب کاتالونیا خود به خود منتفی است. در نتیجه تنها راه برای فدراسیون فوتبال اسپانیا، بنیتس خواهد بود، مردی که برای پرس راه حل است نه مشکل، گویا برای فوتبال ملی اسپانیا نیز یک راه حل مناسب محسوب می‌شود.

روزنامه گازتا دلو اسپورت ایتالیا مدعی است در صورت تکذیب این خبر اسنادی را منتشر خواهد کرد که نشان می‌دهد شخص دل بوسکه نیز از این تصمص خبر داشته و اتفاقا از شنیدنش خوشحال شده است.

انتهای پیام/ذ
http://fna.ir/K738RQ

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس