کد خبر 515441
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵

پیش از این گفته شده بود که جی ۳ ال‌جی اواخر ماه گذشته طعم اندروید ۶ مارشملو را خواهد چشید؛ اما ماه گذشته چشمِ کاربران به در سفید شد و خبری از آپدیت جدید منتشر نشد، بالاخره کاربران اکنون در لهستان قادر به دریافت آپدیت اندروید مارشملو هستند.

  به گزارش مشرق، مدیر ارشد ال‌جی در لهستان طی توئیتی اعلام کرد که آپدیت اندروید مارشملو برای گوشی هوشمند جی 3 این شرکت منتشر شد.
 
طرفداران گوشی‌های ال‌جی به خوبی می‌دانند که این شرکت لهستان را به‌عنوان بستری مناسب جهت عرضه آپدیت‌های مختلف انتخاب می‌کند و با این حساب همیشه این، کاربرانِ گوشی‌های ال‌جی در لهستان هستند که جدیدترین آپدیت‌های اندروید را دریافت می‌کنند.
 
آغاز عرضه آپدیت اندروید 6 مارشملو جی 3 ال‌جی
 
پس از اینکه آپدیت‌های منتشر شده در لهستان بازخورد مناسبی داشت ال‌جی این آپدیت‌ها را با برنامه زمان‌بندی مشخص برای سایر کشورها منتشر می‌کند.
 
پرچمدار فعلی ال‌جی، جی ۴ نیز با همین برنامه به نسخه جدید اندروید مارشملو آپدیت شد. با این حساب اگر حساب و کتاب ال‌جی درست از آب در بیاید کاربران جی ۳ در سایر نقاط دنیا نیز به زودی طعم اندروید مارشملو را خواهند چشید.

منبع: فارنت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • امین ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    ایا اندروید 6 برای الجی جی تری استایلوس هم منشر خواهد شد؟
  • رامین ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
    0 0
    با سلامجی 3 دارم و هنوز اپدیت نیومده برا گوشیم هر وقت رو اپدیت میزنم میگه اپدیت ولی اندروید 5 هنوز برا ایران نیومده یا مشکل از گوشی منه؟برای اندروید6!!لطفا پاسخ بدین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس