مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: تراکتورسازی باید حرمت گذاشتن به سایر باشگاه‌ها را رعایت کند و قبل از مذاکره مستقیم با بازیکن ابتدا با باشگاهش صبحت‌های لازم را انجام دهد.

اقدام غیرحرفه‌ای تراکتورسازی صدای سپاهان را درآوردبه گزارش مشرق، اصغر باقریان اظهار داشت: باشگاه تراکتورسازی به مهدی شریفی پیشنهاد داده است تا از دانشگاه انصراف داده و سرباز تراکتورسازی شود و این مثل همان کاری است که این تیم با اخباری و حاج صفی کرد. یعنی به بازیکنان می‌گویند از دانشگاه انصراف داده و در تراکتورسازی خدمت کن و این درحالی است که باید از قبل این موضوع را با باشگاهی که بازیکن در اختیار آنهاست، مطرح کنند.

وی ادامه داد: اهرمی به نام خدمت سربازی در اختیار تراکتورسازی است که دیگر باشگاه‌ها از وجود آن بی بهره هستند، از سوی دیگر باشگاه‌های مختلف براساس یک سری اولویت‌ها در ابتدای فصل و براساس نیازهایشان به جذب بازیکن اقدام می‌کنند، اگر بدانند که در یک فصل کامل فوتبالی نمی‌توانند از بازیکن فوق بهره ببرند، فکر دیگری خواهند کرد.

باقریان گفت: اگر تراکتورسازی شریفی را می‌خواست باید در ابتدای فصل با سپاهان صحبت می‌کرد و از ما می‌خواست تا این بازیکن را در اختیار آنها قرار می‌دادیم نه اینکه در نیم‌فصل رقابت‌ها با بازیکن مستقیم صحبت کرده،‌ او را هوایی کنند. ما هم به اندازه‌ای توان نداریم که بخواهیم در نیم‌فصل رقابت‌ها آن هم با وضعیتی که در حال حاضر در جدول رده‌بندی گرفتارش شده‌ایم بازیکنی در حد و اندازه شریفی را به خدمت بگیریم.

مدیرعامل سپاهان گفت: حرمت گذاشتن بین باشگاه‌ها باید رعایت شود و تراکتورسازی باید بداند که سپاهان روی شریفی حساب باز کرده و اگر هم قصد جذب او را داشتند، باید ابتدا با ما مذاکره می‌کردند که ببینند ما موافق این موضوع هستیم یا خیر. در هر صورت این یک حرکت حرفه‌ای نیست که بخواهند مستقیم و در حین بازی‌ها مذاکرات خود را با بازیکن انجام دهند و با باشگاه او کاری نداشته باشند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • نازلی ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
    0 0
    شما از حرمت گذاشتن حرف نزنید که پارسال لیگ تمام نشده با گردانی مذاکره کردین قهرمانی را از تراگتور گرفتین از خودتون یاد گرفتیم
  • اهای ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
    0 0
    یک طرفدار قانون مدار این تیم تراکتور سازی نداره
  • ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
    0 0
    دست بالای دست بسیار است
  • میلاد ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
    0 0
    متاسفم برای مسئولین تراکتور که به هر قیمتی که شده بازیکنان تیمهای دیگه رو هوایی میکنند تا تمرکزشون رو برای بازی کردن از دست بدهند و کم کاری کنند
  • احمد ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
    0 0
    اولاً مذاکره با گردانی زمانی انجام شد که لیگ تمام شده بود و وی یک بازیکن آزاد محسوب می شد،اگر غیر از این بود باشگاه تراکتورسازی حتماً واکنش نشان می داد و چون واکنش نشان نداد پس ادعای شما یک شایعه مضحک است ، ثانیاً نتیجه سه بر یک برده را توی زمین خودتون حتی با یک یار کمتر نمی تونید حفظ کنید ، چه ربطی به سپاهان داره؟ مگر بازیتون با سپاهان بود؟!!! در ضمن در نیم فصل اول بازی چهار بر یک برده جلوی ذوب آهن را با تساوی چهار چهار عوض کردید، در حالیکه یازده نفره بودید، ومعلوم شد کلاً در حفظ نتیجه ، استاداولیویرا مشکل دارند، شاید به همین دلیل هم عوضش کردید. خودتون هم می دونید اینکه از شریفی خواستید از دانشگاه انصراف بده تا به عنوان سرباز مجبور بشه به تیمتون بیاد (این قضیه سربازگیری یک امتیاز انحصاری برای تیم شماست)اصلاً قابل توجیه نیست ، حتی با سفسطه ومغلطه هم نمیشه توجیهش کرد.
  • رضا ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
    0 0
    امان از بعضی از اینها همیشه از زمین و زمان طلبکار!!
  • ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
    0 0
    با گردانی مذاکره کردین که !!!
  • ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
    0 0
    تیم تراکتور باید خیلی از مسایل و موارد اخلاقی رو اصولا و وجدانن رعایت کنه تا دچار حاشیه انقدر نشه به نفع خودشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس