معاون پارلمانی رئیس جمهور بر لزوم وحدت میان اصلاح‌طلبان و اصولگرایان تأکید کرد و گفت: هر چقدر جریانات سیاسی بتوانند منسجم‌تر و اخلاق‌مدارتر در انتخابات ورود پیدا کنند به نفع کشور است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام مجید انصاری با تأکید بر لزوم وحدت میان اصلاح‌طلبان و اصولگرایان اظهار کرد: به عنوان نماینده دولت‌، خواهان وحدت همه مردم هستیم و معتقدیم هر چقدر جریانات سیاسی بتوانند منسجم‌تر و اخلاق‌مدارتر در انتخابات ورود پیدا کنند، به نفع کشور است.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت حضور همه طیف‌های سیاسی در انتخابات افزود: فضای آزاد سیاسی اقتضا می‌کند که همه جریان‌های سیاسی اعم از اصولگرایان و اصلاح‌طلبان در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی بتوانند حضور پیدا کنند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به انتخابات پیش‌رو و توصیه‌اش به احزاب و تشکل‌ها متذکر شد: صحبتم به نمایندگی از دولت کلی است، یعنی به عنوان نماینده دولت تمایل داریم همه جریانات سیاسی درون نظام بتوانند در انتخابات حضوری فعال داشته‌ باشند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • مسافر تنها ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
    0 0
    چیه ترسیدین
  • رسول ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
    0 0
    هدف از این اظهار نظر ها فقط تطهیر خودشان از سابقه خجالت آورشان به خصوص قتنه 88 ،در سایه نیروهای ارزشی است. والا قلب این جماعت مملو از حقد و کینه از اصولگرایان است.
  • ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
    0 0
    اصلاح طلبان از زمان فتنه آمریکایی۸۸ با موضع گیری های غلط و خلاف قانون خودشون و رابطه برقرار کردن با دشمنان کشور و مردم سرمایه های اسرائیل در ایران شدند چگونه با اصول گرایان که بصورت مشخص اعلام کردند پیرو خط امام خمینی ره و آرمان های انقلاب اسلامی و متعقد به ولایت فقیه و ولی فقیه هستند و به این اصول هم پایبند هستند وحدت!!!!کنند
  • ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
    0 0
    وقتی که برای اغتشاشات در سی خرداد 88 فراخوان می دادید هم به دنبال وحدت و فضای باز سیاسی و اخلاق بودید؟
  • محسن تهران ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
    0 0
    ایشان دور قبل هم رد صلاحیت شد ولی دوباره کاندید شده است ! ! فکر میکند که چون معاون پارلمانی است تائید می شود ؟ ! ! ایشان در فتنه 88 به اتفاق دیگر اعضای مجمع روحانیون مثل خاتمی و موسوی بجنوردی و موسوی خوئینی ها ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس