کد خبر 514959
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به اعمال محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اشاره کرد و گفت: به منظور تسهیل در تردد هموطنان در سفرهای برون‌شهری پلیس راهور ناجا ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی خاصی را به مرحله اجرا گذاشته است.

 به گزارش مشرق، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا به منظور تسهیل در تردد و رفت و آمد هموطنان در سفرهای برون‌شهری تمهیدات ویژه‌ای را در جاده‌های کشور در بازه زمانی هفتم تا 12 دی ماه به مرحله اجرا گذاشته است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا این محدودیت‌های ترافیکی را به شرح ذیل اعلام کرد:

تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر دوشنبه 7 دی ماه تا ساعت 27 جمعه 11 دی ماه از محورهای کرج ـ چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران ـ سمنان ـ مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج ـ چالوس ممنوع است.

تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 14 جمعه 11 دی لغایت 2 بامداد شنبه 12 دی از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 جمعه 11 دی الی 2 بامداد شنبه 12 دی از 15 کیلومتری جنوب مرزن‌آباد (دزدبن) به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

تردد کلیه تریلرها در محور هراز ممنوع است.

    تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 سه‌شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 8، 9، 10 و 11 دی از محور هراز ممنوع است.

    تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 12 جمعه 11 دی لغایت 2 بامداد شنبه 12 دی از رودهن به آمل ممنوع بوده و تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 14:30 جمعه 11 دی لغایت 2 بامداد شنبه 12 دی از آب‌اسک به سمت رودهن یک طرفه است.

    تردد کلیه تریلرها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 الی 24 روزهای سه‌شنبه و جمعه 8 و 11 دی ماه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

    تردد کلیه کامیون‌ها و تریلرها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 الی 24 سه‌شنبه و جمعه 8 و 11 دی ماه از اردبیل به آستارا و بالعکس ممنوع است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس