کد خبر 514876
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵

نایب رئیس شورای اجرائی حزب الله لبنان ، محاصره ظالمانه یمن را فجیع تر از محاصره باریکه غزه خواند.

به گزارش مشرق به نقل از "سبأ نت"، شیخ نبیل قاووق جنایات عربستان در یمن را فجیع ترین نوع تروریسم خواند و گفت: محاصره یمن چند برابر فجیع تر از محاصره باریکه غزه است .

شیخ قاووق در مراسمی که حزب الله در شهر النبطیه در جنوب لبنان برگزار کرده بود، درباره خطرات شبکه های ماهواره های تفکیری عربستان هشدار داد و گفت: عربستان باید ده ها هزار مدرسه پرورش تکفیری ها و بیش از 100 شبکه ماهواره ای تکفیری را ببندد تا تروریسم تکفیری از منطقه رخت ببندد و ریشه کن شود .

شیخ قاووق از ناکامی حامیان تروریسم تکفیری خبرداد و گفت : تروریسم تکفیری در حال عقب نشینی است و تحولات میدانی سوریه نشان می دهد که حزب الله هر گاه با تروریست ها جنگیده ، آنها را شکست داده و به عقب رانده است .
شیخ قاووق اظهار داشت: لبنان در مبارزه با خطرات صهیونیستی و تکفیری دستاوردهای زیادی کسب کرده است .

نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان اعلام کرد: لبنان باید به خود ببالد و افتخار کند زیرا همانگونه که اسرائیل را شکست داد ، امروز نیز تروریست های تکفیری را شکست می دهد.
شیخ قاووق گفت : دشمنان تصور می کردند که تا اواخر سال 2015 مقاومت را ازپای درخواهند آورد و تضعیف خواهند کرد ولی مقاومت امروز در اوج قدرت و قوّت خود است و مورد اطمینان و وثوق همه مردم لبنان می باشد .

شیخ قاووق اعلام کرد : اسرائیل امروز از ترس واکنش حزب الله به ترور سمیر قنطار می ترسد و به خود می لرزد در حالی که مردم لبنان هیچ نگرانی به خود راه نمی دهند و اعتماد و اطمینان شان به توانمندی مقاومت بیشتر شده است و می دانند که مقاومت با هر گونه تجاوز اسرائیلی و تکفیری مقابله خواهد کرد و آن را دفع می کند.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس