پدر شهید مدافع حرم محمد ظهیری، با حضور بر مزار شهید محمدعلی چم‌حیدری از شهدای حادثه تروریستی سال 1384 اهواز به این شهید والامقام ادای احترام کرد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، رمضان ظهیری، پدر شهید مدافع حرم محمد ظهیری با حضور بر مزار شهید محمدعلی چم‌حیدری از شهدای حادثه تروریستی سال 1384 اهواز به این شهید والامقام ادای احترام کرد.
 
در این آیین پدر شهید ظهیری، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید محمدعلی چم‌حیدری علو درجات را برای این شهید والامقام از درگاه خدئاوند تبارک و تعالی مسئلت و برای شادی روحش آیاتی از کلام‌الله مجید را تلاوت کرد.
ادای احترام پدر شهید ظهیری به شهید حادثه تروریستی اهواز
شهید محمدعلی چم‌حیدری


شهید محمدعلی چم‌حیدری یکی از شهدای حادثه تروریستی انفجار بمب در بانک سامان اهواز واقع در خیابان شهید چمران منطقه کیانپارس است که در تاریخ یکم مرداد ماه سال 1351 در اهواز به دنیا آمد و تحصیلات خود را تا مقطع کاردانی ادامه داد.

شهید محمدعلی چم‌حیدری به همراه شهید دانیال چالنگی‌زنگنه، شهید جاسم مظری‌نژاد، شهیده فاطمه آقاجاری و شهیده مریم دانشیان (مادر و دختر) در تاریخ 4 بهمن ماه سال 1384 در انفجاری که توسط عناصر تروریست در اهواز انجام شد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید محمد ظهیری، از شهدای مدافع حرم خوزستان نیز در دهمین روز از بهمن ماه سال 1368 به عنوان سومین فرزند خانواده ظهیری در منطقه منبع آب کلانشهر اهواز به دنیا آمد.

این دلیرمرد خوزستانی در مهرماه امسال برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) به سوریه رفت و در روز جمعه اول آبان ماه سال 1394 مصادف با تاسوعای حسینی سال 1437 هجری قمری و در درگیری با نیروهای تکفیری به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید مدافع حرم پس از انتقال به اهواز، ظهر روز جمعه هشتم آبان ماه بعد از نمازجمعه اهواز از مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این کلانشهر تشییع شد و پس از آن در کنار هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس آرمیده در حضرت علی بن مهزیاری اهوازی آرام گرفت و مزارش زیارتگاه اهل یقین شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس