کد خبر 514382
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶

دروازه‌بان اهل مولداوی ملوان خواهان جدایی از این تیم است و نمی‌خواهد در نیم‌فصل دوم همراه ملوانان باشد.

به گزارش مشرق، مشکلات شدید مالی باشگاه ملوان باعث شده پس از جدایی فرزاد حاتمی این‌بار سرگئی پاشنکو دروازه‌بان این تیم که یکی از مهره‌های تاثیرگذار ملوان است خواهان جدایی شود.

در نشستی که امروز (یکشنبه) بین این دروازه‌بان مولداویایی و مسعود رضائیان برگزار شد، مدیرعامل باشگاه ملوان مخالفت خود و استیلی را با جدایی او اعلام کرد و از او خواست برای تهیه پول حداقل تا بازی با استقلال به باشگاه ملوان فرصت دهد اما پاشنکو با این درخواست مدیرعامل ملوان مخالفت کرد.

دلیل مخالفت این دروازه‌بان این است که با توجه به برنامه قبلی سازمان لیگ که قرار بود دیدار تیم‌های استقلال و ملوان پنجشنبه برگزار شود او برای سفر به مولداوی بلیت تهیه کرده و به هیچ وجه نمی‌خواهد تاریخ آن را تغییر دهد.

یکی از مسئولان باشگاه ملوان در این باره به خبرنگار ورزشی تسنیم گفت: در قرارداد پاشنکو بندی است که اگر تا نیم فصل 50 درصد از پولش را نگیرد می‌تواند یک طرفه آن را فسخ کرده و حتی پس از آن برای دریافت مطالباتش حتی از باشگاه ملوان شکایت کند. با این شرایط قطعا تلاش مسئولان باشگاه ملوان برای راضی کردن وی راه به جایی نخواهد برد مگر اینکه خود پاشنکو بخواهد نظرش را عوض کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس