شب گذشته شنبه ۵ دی ماه، مراسم وداع با شهید حمیدرضا اسداللهی از محل مسجد موسی بن جعفر(ع) خیابان غیاثی، برگزار شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، حمیدرضا اسداللهی از فعالان فرهنگی در دفاع از حرم حضرت زینب(سلام الله علیها) به‌شهادت رسید. «خبر شهادت»، این روزها خبر آشنای بچه‌ حزب اللهی‌ها شده است.

وداع با شهید اسداللهی

اسداللهی دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه تهران و یکی از فعالان فرهنگی بود. حالا کنار نامش لفظ شهید به کار می‌برند. شهیدحمیدرضا اسداللهی!

شهید حمیدرضا اسداللهی از خادمان حسینی (ع) بود. و چه راهی این این طریق الحسین که همه خوبان عالم را جمع می‌کند. حضور در سرزمین کربلا و سربازی حریم آل الله (ع) در منطقه عملیاتی سوریه، دلیلی شده بود که شهید حمیدرضا از یمن، عراق، سوریه، بحرین، پاکستان و افغانستان رفقایی پیدا کند. همین رفقای بین المللی‌ پاکستانی و افغانستانی هم برایش مجلس ختم گرفته اند. چه راهی است این طریق الحسین (ع)! و چه شهیدانی به شهر می‌آورد!

شب گذشته رفقا و هم دانشگاهیان و بچه محل‌های حمیدرضا به مسجد موسی بن جعفر(ع) خیابان غیاثی رفتند تا با پیکر این شهید وداع کنند. مداحان از حسین (ع) خواندند و خیل حاضران این مراسم، برای مظلومیت حسین (ع) اشک ریختند.

مراسم با نوای حاج مهدی سماواتی، سعید حدادیان، امیر عباسی، احد قدمی و دیگر ذاکرین اهل بیت همراه شد. و آن بالا تابوت شهید که پرچم سه رنگ ایران در آغوشش کشیده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نهضت جهانی صلوات ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم اللهم الرزقنا التوفیق الشهاده فی سبیلک بحق الحسین علیه السلام
  • تازه مسلمان نروژی مقیم ایران ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    سلام و صلوات و رضوان حضرت خداوندی بر شهیدان ان شالله مشرق بزودی خبرشهادت من را در سوریه روی خروجی خبرگزاری وزینت بگذاری و دوستان و دشمنانم بیایند برایم کامنت سب و لعن بگذارند
  • ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
    0 0
    پسران امام خمینی یکی یکی دارن شهیدمیشن داره جیگرم اتیش میگیره.خدابحق امام حسین دشمنان ایران واسلام ومحوونابودکنه ان شاالله.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس