مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: مدیرعامل باشگاه نفت تأکید داشت بازی در ورزشگاه تختی برگزار شود و می‌گفت حاضرند فردا هم در همین ورزشگاه به میدان بروند.

به گزارش مشرق، سعید عباسی در مورد تعویق دیدار تیمش مقابل نفت تهران در هفته شانزدهم لیگ برتر و موکول شدن به روز سه‌شنبه گفت: درخواست کردیم این بازی فردا در ورزشگاه شهرقدس برگزار شود اما مسئولان نفت این مسئله را نپذیرفتند. این تیم در این مدت به دلیل مشکلاتی که داشت نتوانسته بود خوب تمرین کند و به همین خاطر تمایل داشتند بازی در ورزشگاه تختی برگزار شود.  مهدی تاج به ما اعلام کرد که هر دو طرف تا ساعت 23:30 دقیقه شب گذشته موافقت خود را با برگزاری بازی در شهرقدس اعلام کنند فردا دیدار دو تیم در این مکان برگزار می‌شود اما از سوی نفت تهران پاسخی داده نشد و با این مسئله موافقت نکردند.

مدیرعامل تراکتورسازی تأکید کرد: تأکید کمیته اضطرار عدم برگزاری بازی در شرق تهران بود و مشکلی با برگزاری بازی در شهرقدس نداشتند. حالا سؤال این است که چطور تمرین در هوای آلوده ایرادی ندارد و فقط نمی‌توان مسابقه برگزار کرد. مسئولان هم اعلام کردند اگر فردا بازی برگزار شود و اتفاقی بیفتد این مسئله به گردن سازمان لیگ است. ارتباط ما با منصور قنبرزاده مدیرعامل نفت خوب است با او صحبت کردیم و نظرش این بود که فردا در ورزشگاه تختی بازی کنیم اما سازمان لیگ با توجه به تأکید کمیته اضطرار این مسئله را نپذیرفت.

وی در ادامه یادآور شد: با توجه به اینکه تا به این لحظه خبری برای برگزاری بازی در ورزشگاه شهرقدس به ما داده نشده مشخص است که بازی به روز سه‌شنبه موکول شده است. برگزاری بازی در روز دوشنبه هم به دلیل آلودگی هوا مقدور نیست.

عباسی یادآور شد:‌ متأسفانه در این میان ما به عنوان باشگاه میهمان متضرر شدیم و هزینه سنگین ماندن در تهران به مدت 2 روز دیگر را متحمل شدیم که سازمان لیگ باید بودجه‌ای را برای این مسئله در نظر بگیرد که باشگاه‌ها از این بابت متضرر نشوند اگر این مسئله چند ساعت زودتر به ما اعلام می‌شد تیم را به تهران نمی‌آوردیم و علاوه براینکه تمرینات‌مان را به طور منظم در تبریز ادامه می‌دادیم دیگر نیازی به هزینه فراوان برای سفر به تهران هم نداشتیم.

وی در مورد اینکه آیا برای بازی هفته هفدهم بازیکنان ملی‌پوش امید خود را با توجه به اینکه این تیم قرار است 12 دی عازم امارات شود در اختیار دارند، تأکید کرد: به هر حال باید این مسئله را در نظر بگیرند که ما با تمام بازیکنان خود به میدان برویم و دچار مشکل نشویم.

مدیرعامل تراکتورسازی در مورد روند مذاکره با ادینهو تصریح کرد: باشگاه مذاکرات را دنبال می‌کند و برای این بازیکن پیغام هم داده‌ایم که هنوز او پاسخ تازه‌ای به ما نداده است.

وی در مورد اینکه آیان رامسی قرار است از این تیم جدا شود، اظهار داشت: امیر قلعه‌نویی این نظر را داشت که او در تیم بماند و حالا باید ببینیم در ادامه چه اتفاقی می‌افتد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس