کد خبر 513057
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵

مهاجم برزیلی پیشین بارسلونا با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت دوباره کاتالان‌ها برای فتح لیگ قهرمانان اروپا، بهترین بازیکن دنیا را معرفی کرد.

به گزارش مشرق، رونالدینیو که در سال‌های 2005 و 2006 توپ طلا و جایزه بازیکن سال فیفا را از آن خود کرد، ابراز امیدواری کرد بارسلونا اولین تیم در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شود که دو سال پیاپی لیگ قهرمانان اروپا را فتح می‌کند.

او با یادآوری بارسلونایی که در خط حمله آن در کنار ساموئل اتوئو و لیونل مسی جوان بازی می‌کرد و مقایسه آن با بارسلونا فعلی اظهار داشت: بارسلونای ما تیمی بسیار خوب بود که هر کاری از دستش برمی‌آمد. مقایسه آن بارسا با بارسلونای فعلی سخت است و نمی‌توان آنها را با یکدیگر قیاس کرد. البته وجه تشابه هر دو تیم این است که تاریخ‌سازی کرده‌اند.

رونالدینیو در پاسخ به سؤالی درباره بهترین بازیکن دنیا تأکید کرد: لئو مسی بهترین بازیکن دنیاست و هیچ حرفی و حدیثی هم در این باره وجود ندارد. امیدوارم که بارسلونا یک بار دیگر قهرمان لیگ قهرمانان شود اما باید قبول کرد که این کار بسیار سخت است، چون تیم‌های بسیار آماده‌ای در این دوره از رقابت ها وجود دارند و همه آنها می‌خواهند به فینال برسند.

ستاره برزیل پیشین بارسلونا در پایان درباره پپ گواردیولا و ژوزه مورینیو، دو مربی که این روزها شایعات فراوانی درباره آینده‌شان شنیده می‌شود، گفت: گواردیولا واقعاً یک مربی بزرگ و برای من هم یک دوست فوق‌العاده است. من فکر نمی‌کنم که او برای هدایت هیچ تیمی مشکل داشته باشد. مورینیو هم مربی است که برایش احترام فراوانی قائلم و به نظر جزو برترین مربیان دنیاست.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس