نشریه تخصصی فوتبال آلمان مدعی است از عقد رسمی قرارداد گواردیولا با منچسترسیتی آگاه است اما کسی حاضر به تایید رسمی این خبر نیست.

به گزارش مشرق، نشریه کیکر در کنار روزنامه‌های معتبر اسپانیایی بر این باور است که گواردیولا قرارداد رسمی خود را باشگاه منچسترسیتی منعقد کرده ولی این خبر را به توصیه مدیر برنامه‌های خود به صورت رسمی تایید نمی‌کند.

کیکر آورده است: خبر رسمی قرارداد گواردیولا با منچسترسیتی در هفته اول از سال میلادی 2016 منتشر می‌شود اما تا آن زمان گویا قرار نیست این موضوع تایید شود.

این نشریه خبر مربوط به عقد قرارداد پپ با من‌سیتی را از یک فرد شاغل در بخش مالی باشگاه منچسترستی دریافت کرده اما نمی‌تواند به صورت رسمی این خبر را منتشر کند. روزنامه‌های اسپانیایی نیز تا حدود زیادی از عقد قرارداد مورینیو با منچستریونایتد و قرارداد پپ با منچسترسیتی اطمینان دارند اما خبر رسمی در کار نیست.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جام ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
    0 0
    آهاي بدبخت هاي روزگار ! قرارداد پپ ومن سيتي يا آسيب ديدن مسي يابرد ديناموكيف مقابل آيندهوون ياشكست بيرمنگام مقابل زاراگوزا و... به چه دردي مي خوره كه دم وساعت تو اين سايت ها وبدتر از آن درصدا وسيما با آب وتاب پخش مي كنيد؟واقعا"مطلب بدرد بخور نداريد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس