کد خبر 512646
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴

سرمربی لسترسیتی دشمن قدیمی مورینیو در کاری عجیب از او به خاطر اخراجش از چلسی دلجویی کرد.

به گزارش مشرق، کلودیو رانیری سرمربی لسترسیتی در جدیدترین مصاحبه‌ خود از دشمن دیرینه‌اش ژوزه مورینیو سرمربی اخراج شده چلسی حمایت کرده است.

مربی ایتالیایی که روزهای خوشی را با لستر سیتی سپری می‌کند و صدرنشین لیگ برتر انگلیس شده است. طی چند سال حضور مورینیو در کالچو بارها به رانیری توهین کرد، اما او قصد ندارد از مربی پرتغالی انتقام بگیرد.

رانیری در مصاحبه‌اش اظهار داشت: آن حرف‌ها را در آن زمان زد چون از من می‌ترسید. این کاری است که مورینیو می‌کند، روش او برابر حریفانی که می‌خواهد شکستشان دهد آن طور است. وقتی به اینجا در لستر آمدم، او اولین کسی بود که برایم پیام خوشامد فرستاد. وقتی در پایان مسابقه او را در آغوش گرفتم، صادق بودم. زمانی که خبر اخراج او را شنیدم واقعا متاسفم شدم.

وی افزود: اینکه در این مقطع شگفتی ساز شدیم به لطف این هم است که باشگاه‌های بزرگ در سطح مناسب بازی نمی‌کنند، ولی دائمی نخواهد بود. معتقدم که به طور مثال چلسی سریعا بالا می‌آید.
رانیری در سال‌هایی که هدایت یوونتوس را برعهده داشت از سوی مورینیو  سرمربی وقت اینتر اهانت‌های زیادی را شنیده بود با این وجود این مربی ایتالیایی بعد از اخراج مورینیو از چلسی با او دلجویی کرد.



منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس