نیکلاس‌کیج استخوان جمجمه گونه دایناسور«تیرانوساروس» را که سال ۲۰۰۷ در یک نمایشگاه در بورلی‌هیلز خریده بود به موزه اصلی‌اش بازگرداند.

به گزارش مشرق، نیکلاس کیج استخوان جمجمه گونه دایناسور «تیرانوساروس» را که سال 2007 در یک نمایشگاه در بورلی‌هیلز خریده بود به موزه اصلی‌اش در مغولستان بازگرداند.

این هنرپیشه هالیوودی این جمجمه دزدیده شده نادر دایناسور را به مبلغ 276 هزار دلار خریداری کرده بود. دفتر پریت بهارارا دو هفته پیش شکایتی مبنی بر مالکیت جمجمه تیرانوساروس در منهتن به دادگاه داده بود.

 در این طرح دعوی اسمی از نیکلاس کیج که مالک این جمجمه دایناسور بود برده نشده بود که این هنرپیشه در سال 2007 آن را از یک گالری در بورلی‌هیلز خریداری کرده است.

نیکلاس کیج به خاطر مالکیت این جمجمه متهم نشده و مقامات مسوول اعلام کردند که کیج پس از کسب اطلاع از دزدی بودن این استخوان، به صورت داوطلب با بازگرداندن جمجمه دایناسور به جای اصلی‌اش موافقت کرده است.

ماجرای نیکلاس‌کیج استخوان دایناسورش

سخنگوی نیکلاس کیج اظهار داشت که این هنرپیشه استخوان را همراه با شناسنامه از طرف آن گالری فرشنده دریافت کرده بوده تا اینکه مقامات دولتی در سال 2014 با کیج تماس می‌گیرند و به او اعلام می‌کنند که احتمالا جمجمه دایناسور که الان در مالکیت شماست مسروقه باشد. متعاقب آن که مشخص می‌شود جمجمه از مغولستان دزدیده شده است نیکلاس کیج با بازگرداندن آن به مالک اصلی موافقت می‌کند.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس