کد خبر 512442
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۵

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت قصد پرداخت اعتباری که برای یارانه مسکن منظور شده را ندارد.

به گزارش مشرق، موسی‌الرضا ثروتی اظهار داشت:  مجلس شورای اسلامی در بودجه  سال94 کشور،  یک هزار و 300 میلیارد تومان به‌عنوان یارانه‌ مسکن در نظر گرفته است اما این رقم تاکنون پرداخت‌نشده است.

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگان، گرمه، جاجرم و مانه وسملقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رکود بازار مسکن و ساخت‌وساز در کشور گفت: پس از پرداخت‌های تسهیلات اعتباری برای مقاوم‌سازی مسکن روستایی و اجرای مسکن مهر، دولت یازدهم با رویکرد کنترل تورم، از تزریق نقدینگی زیاد به بخش مسکن خودداری کرده است.

وی افزود: اکنون پرداخت تسهیلات به بخش مسکن در شهرها  و روستاها به علت آنچه، کنترل تورم و جلوگیری از افزایش تورم عنوان‌شده به‌خوبی انجام نمی‌شود و ساخت‌وساز در کشور راکد است.

ثروتی با اشاره به اینکه رونق صنعت ساختمان با صنایع بسیاری در ارتباط بوده و سهم زیادی در اشتغال دارد گفت: یکی از بندهای استیضاح وزیر راه و شهرسازی نیز توقف ساخت‌وساز و بیکاری دو میلیون نفر از کارگران بخش‌های مختلف است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
    0 0
    از نمایندگان مجلس خواهشمندیم التماس میکنیم به وزیر مسکن کارت قرمز بدهند بابا نیکزاد قهرمانی بود تومسکن مهر یعنی یک سال دیگه مونده بود ماالان توخونه های خودمان ساکن بودیم من شاهد عینی هستم زمان نیکزاد هربارکه میرفتید پردیس با دفعه قبل کلی فرق کرده بود الان نه اصلاً شهرارواح شده تو فاز8پرنده پر نمیزنه خبری نیست 40میلیون پول من هزاران نفرمثل تو پردیس خوابیده شما که اهل حساب کتاب هستید این همه پول این همه مدت خوابیده این همه مدت ماهی 600هزارتومان اجاره دادم ارزش پولم پایین اومده خونه دوبرابرشده وزیر مسکن اصلاً علاقه ای به بخش مسکن نداره به قسمت راه بیشترعلاقه داره توروخدا بداد مسکن مهر پردیس برسید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس