کد خبر 512079
تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹

رئیس کمیته ملی المپیک گفت که هیچ اختلافی میان این کمیته و وزارت ورزش و جوانان وجود ندارد.

به گزارش مشرق، کیومرث هاشمی در حاشیه بازدید از اردوی تیم امید اظهار داشت: حُسن این بازدیدها این است که از زبان کادر فنی و ورزشکاران مسائل و مشکلات را می‌شنویم. ما پیش از این جلساتی در روزهای گذشته با مسئولان فدراسیون فوتبال و تیم امید برگزار کرده بودیم و امروز هم تصمیم گرفتیم بازدید مشترکی وزیر ورزش و البته به صورت سرزده از اردوی تیم امید داشته باشیم.

وی افزود: اگر تیم امید با پتانسیل خوبی که دارد بتواند سهمیه حضور در المپیک 2016 ریو را کسب کند، این افتخاری برای ورزش کشور است که بعد از 40 سال می‌تواند در این مسابقات حضور داشته باشد، ما باید برای حل مشکلات تیم تلاش لازم را داشته باشیم.

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: آنچه در اینجا نیاز است وجود همدلی است. وزارت ورزش و در رأس آن محمود گودرزی نقش اساسی را دارند و ما نیز در خدمت گودرزی هستیم. این بازدیدهای مشترک در رشته‌های ورزشی به ویژه آنهایی که مدال‌آور هستند، صورت خواهد گرفت و انشاءالله استمرار خواهد داشت.

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا اختلافات میان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برطرف شده، گفت: هیچ اختلافی وجود ندارد. همین بازدید مشترک ما نشان می‌دهد که همدلی وجود دارد، شاید بعضا اختلاف سلیقه وجود داشته باشد، اما به عنوان یکی از زیرمجموعه‌ها که وزارت ورزش متولی است، موظفیم با سیاست‌های کلان آنها هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشیم و مشکلی وجود ندارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس