رئیس شورای مشورتی اصلاح طلبان با اشاره به اعلام نتایج صلاحیت کاندیداها در مرحله بعدی انتخابات گفت: قانون اساسی تکلیف همه را روشن کرده و اگر کاندیدایی رد صلاحیت شد باید به قانون عمل کند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام عبدالواحد موسوی لاری، دوشنبه شب در جمع دانشجویان دانشگاه یزد اظهار داشت: کاندیداها، چه اصلاح طلب و چه اصولگرا باید در برابر رد صلاحیت خود به مرّ قانون عمل کنند.

وی در عین حال، صلاحیت کاندیداها را نیز حق الناس خواند و تاکید کرد: از مسئولان می‌خواهیم با نحوه فعالیت خود، شرایط بی‌اعتمادی مردم را فراهم نکنند.

موسوی لاری تصریح کرد: دانشجویان انتخابات را به محلی برای تضارب آرا و بیان دیدگاه‌ها تبدیل کنند و مسئولان نیز عرصه را به نحوی باز بگذارند که مردم با آگاهی به جای رای دادن به اقوام خود، به کسی رای دهند که افکار عمومی و خواسته های مردم با آنها همراه باشد.

موسوی لاری ادامه داد: راهبردی که اصلاح طلبان در انتخابات مجلس دهم پیش روی خود قرار داده اند این است که در هر حوزه انتخابیه، افراد خوش فکر انتخاب شوند و در نهایت فرد مورد نظر به شورای مشورتی اصلاح طلبان تهران معرفی شود و آن فرد مورد حمایت قرار گیرد.

وی تاکید کرد: افرادی که در لیست اصلاح طلبان قرار می گیرند افرادی خوش فکر هستند اما اصلاح طلبان نباید در حوزه خود با یکدیگر رقابت کنند و باید خوش فکرترین شخص وارد رقابت انتخاباتی شود و همه از او حمایت کنند.

موسوی لاری در بخش دیگری از سخنان خود به بیان دیدگاه‌های اصلاح طلبی و اصولگرایی پرداخت و افزود: اصولگرایی و صلاح طلبی در مقوله های مختلف سیاست، فرهنگ و اقتصاد تفاوت دیدگاه دارند اما هدف آنها یکی است و فقط در اجرا متفاوت هستند و همه هدف سربلندی انقلاب اسلامی را دنبال می کنند.

وی بیان کرد: دولت‌ها نیز هر کدام به پشتوانه احزاب روی کار آمدند و یکی دولت آقای هاشمی بود، یکی دولت اطلاحات بود، یکی دولت احمدی نژاد و یکی هم آقای روحانی که هر کدام برای کارآمدی دولت و کشور نسخه پیچیدند.

موسوی لاری تاکید کرد: هر دولت کارنامه دارد و این کارنامه از طرف اصلاح طلبان قابل دفاع است زیرا تنش زدایی در سیاست خارجی این دولت کمک کرد دشمنان جمهوری اسلامی کمتر و دوستانش بیشتر شوند و شرایطی پیش آمد که از پتانسیل‌های دنیا استفاده کنیم.

این همایش با حاشیه‌هایی نیز همراه بود و به رغم دعوت قبلی در ابتدا از ورود خبرنگاران به جز خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ممانعت شد.

این همایش در نهایت به قهر موسوی لاری و نیمه کاره رها کردن سخنرانی توسط وی و خروج از سالن به دلیل مخالفت برخی دانشجویان منجر شد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس