کد خبر 511663
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴

در گزارشی آماری ثابت شده لیورپول در دوران برندان راجرز بهتر از دوران کلوپ نتیجه گرفته است.

به گزارش مشرق، اسکای اسپورت نوشت: لیورپول در هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی واتفورد نتیجه ناامیدکننده‌ای به دست آورد و با سه گل تن به شکست داد تا از صدر جدول رده بندی فاصله بگیرد و شانس کمی برای کسب عنوان قهرمانی و رسیدن به تیم‌های بالانشین داشته باشد.

یورگن کلوپ با نتایجی که به دست آورده است، هواداران لیورپول را ناامید کرد. او شروع خوبی با لیورپول داشت اما در سه بازی اخیر تنها یک تساوی به دست آورده و این شرایط را برای او سخت کرده است.

کلوپ 48 ساله در هشتم اکتبر به عنوان سرمربی جدید لیورپول انتخاب تا جانشین برندان راجرز در این تیم شود. بر اساس آماری که شبکه اسکای اسپورتس منتشر کرده است آمار برندان راجرز سرمربی مستعفی لیورپول بهتر از یورگن کلوپ بوده است.

راجرز در فصل جاری در هشت بازی روی نیمکت لیورپول نشست که نتیجه آن سه پیروزی، سه تساوی و دو شکست بود و از مجموع 24 امتیاز توانست 12 امتیاز را به دست آورد. در حالی‌که لیورپول با صدر جدول رده بندی تنها 6 امتیاز اختلاف داشت، راجرز لیورپول را ترک کرد.

اما لیورپول در دوران کلوپ ضعیف‌تر کار کرده است. از 9 دیداری که این مربی آلمانی روی نیمکت قرمزپوشان آنفیلد نشسته است، لیورپول تنها سه پیروزی به دست آورده و سه تساوی و سه شکست هم نتیجه دیگر دیدارهای تیم او بوده است. به عبارت دیگر، کلوپ از 27 امتیاز ممکن تنها 12 امتیاز را به دست آورده و این اصلا عملکرد خوبی برای تیم او به شمار نمی‌آید. هرچند که او توانسته برابر چلسی و منچسترسیتی، تیمش را پیروز از میدان خارج کند.

لیورپول با 24 امتیاز در رده نهم جدول جای دارد و با تیم صدرنشین لسترسیتی 14 امتیاز اختلاف دارد. شاگردان یورگن کلوپ در حساس ترین دیدار هفته هجدهم رقابت های لیگ جزیره باید شنبه هفته آینده به مصاف لسترسیتی صدرنشین روند و با پیروزی در این دیدار می توانند تا حدودی از شرایط بحرانی خود خارج شوند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    0 0
    من هوادار قدیمی یونایتدم و با لیورپول دشمنی دارم ولی کلوپ مربی خوبیه اگه بهش فرصت داده بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس