کد خبر 511376
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۹

پپ گواردیولا موافقت خود را برای پیوستن به منچسترسیتی اعلام کرده است و به نظر می رسد باشگاه انگلیسی به زودی این انتقال را تایید کند.

به گزارش مشرق، دیلی میل نوشت: منچسترسیتی که این فصل با هدایت مانوئل پیگرینی برای قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان تلاش می کند در فصل قبل هیچ جامی کسب نکرد و این تیم قرار است در تابستان مربی جدیدی را به جای پیگرینی به تیم خود اضافه کند.

منچسترسیتی نزدیک به 6 ماه پیش مذاکراتش را با پپ گواردیولا برای قبول مربیگری در منچسترسیتی آغاز کرده است و توانسته رضایت این مربی اسپانیایی را برای حضور در انگلیس جلب کند.

همچنین باشگاه بایرن مونیخ تایید کرد کارلو آنچلوتی سرمربی بعدی این تیم خواهد بود و این مربی ایتالیایی به عنوان جانشین گواردیولا معرفی خواهد شد.

همچنین دیلی میل اعلام کرده است که گواردیولا حتی فهرست خرید سیتی برای فصل بعد را نیز به مسئولان این تیم اعلام کرده است که در آن نام لوئیس سوارز هم تیمی سابق رحیم استرلینگ دیده می شود و اعلام کرده به هر شکل ممکن سیتی این بازیکن را به خدمت بگیرد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    0 0
    باید میرفت چلسی
  • ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    0 0
    هیچی نیست فقط جوسازیه بارسلون الان قدرتش از زمانی که گواردیولا مربیش بود بیشتر شده و بایرن هم زمان یوپ هاینکس خیلی بهتر از الان بازی میکرد و موفقتر بود. بایرنی که به راحتی قهرمان اروپا شد کجا بایرن گواردیولا کجا آقا من موندم چرا هیچ تیمی به دستیار فرگوسن کبیر! و یکی از بهترین مربی های جهان، سرمربی تیم ملی پرتغال در جام جهانی با نتایجی درخشان! و سرمربی رئال مادرید در فصلی بدون جام! و سرمربی تیم ملی ایران و کسب مقام چهارم در گروه چهار تیمه با تنها یک امتیاز و یک گل زده و رتبه ی سی و یکم از بین سی و دو تیم حاضر در جام جهانی ، جناب کی روش پیشنهادی نمیده؟؟؟؟ ا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس