هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا با پیروزی پرگل و قاطع سفیدپوشان مادریدی برابر رایووایکانو در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پیگیری شد.

رئال مادرید با 10 گل حریف 9 نفره‌اش را تحقیر کردبه گزارش مشرق، در ادامه بازی‌های هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا امشب (یکشنبه) تیم فوتبال رئال‌مادرید با در هم کوبیدن میهمان خود، رایو وایکانو با نتیجه 10 بر2، پرگل‌ترین و قاطعانه‌ترین پیروزی این فصل از رقابت‌ها را به نام خود ثبت کرد.

برای رئال مادرید دانیلو در دقیقه 3، گرت بیل 4 گل در دقایق 25،41، 61 و 70، بنزما 3 گل در دقایق 48، 80، 89 و رونالدو 2 گل در دقیقه 30 از روی نقطه پنالتی و در دقیقه 54 گلزنی کرد.

در این بازی کهکشانی‌ها در شرایطی رایووایکانو را تحقیر کردند که میهمان‌شان در دقایق 15 و 29 دو بازیکن خود را به خاطر دریافت کارت قرمز از دست داد تا رئال بیش از 60 دقیقه با دو بازیکن بیشتر نسبت به میهمانش بازی کند و از برتری عددی بازیکنانش برای ضربه زدن به حریف حداکثر استفاده را داشته باشد.

جشنواره گلزنی رئال در دقیقه سوم بازی توسط دانیلو آغاز شد. آنتونیو آمایا در دقیقه 10 کار را برای میهمان به تساوی کشاند و دو دقیقه پس از او هم‌تیمی‌اش «خوسابد» با زدن گل دوم رایووایکانو کهکشانی‌ها را شوکه کرد. البته این وضعیت چندان دوام نداشت و از زمان اخراج تیتو از رایوویاکانو ورق به سود رئال برگشت و از آن به بعد بود که جشنواره گل رئال با گل‌های گرث بیل در دقایق 25، 42، 61 و 70، رونالدو در دقایق 30 (پنالتی) و 54 و کریم بنزما در دقایق 48، 80 و 90 شکل گرفت.

رئال با این پیروزی قاطع 33 امتیازی شد و فاصله خود را با بارسلونا و اتلتیکومادرید صدر جدولی به 2 امتیاز کاهش داد.

در ادامه بازی‌های هفته شانزدهم لالیگا امشب سه بازی همزمان از ساعت 20:45 برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

اتلتیک بیلبائو - لوانته
گرانادا - سلتاویگو
رئال سوسیه‌داد - ویارئال
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس