کد خبر 511152
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: ظاهرا جرم من اعتراض نکردن به داوران است.

به گزارش مشرق، حمید استیلی در مورد وضعیت تیم فوتبال ملوان و اینکه گفته عکسی دارد که داور بعد از گل خوردن ملوان می‌خندد، گفت: سرپرست تیم ما گفت عکسی از کمک داوری دارد که بعد از گل خوردن ما خندیده است. او همان کمک‌داوری بود که با پرچم‌های اشتباه بازیکنان ما را عصبی کرده بود. به هر حال این مسایل گذشته است و پرداختن به آن دیگر فایده‌ای ندارد.

وی ادامه داد: در سه بازی از داوری لطمه خوردیم و دیگر هم حق ما را نخواهند داد اما ظاهرا جرم من این است که به داوری اعتراض نمی‌کنم. در برخی مسابقات برای ما پنالتی نگرفته‌اند. از کمیته داوران می‌خواهم که از داوران با تجربه‌تری برای بازی‌های ما استفاده کنند. البته باشگاه‌ ملوان هم نامه اعتراضی‌اش را به فدراسیون فوتبال ارسال کرده‌ است.

استیلی در مورد درگیری با هواداران ملوان در پایان بازی با سیاه‌جامگان، گفت: درگیری در کار نبود. برخی از هواداران از مساوی ناراضی بودند و به این مساله اعتراض داشتند. البته اکثر تماشاگران ما فوتبال را به خوبی می‌فهمند و می‌بینند که ملوان چه فوتبال خوبی بازی می‌کند. ضمن اینکه ملوان مشکلات زیادی دارد و هنوز مشکلات مالی باشگاه حل نشده است.

سرمربی ملوان در مورد جذب یک مهاجم، گفت: ما نیاز به یک بازیکن متخصص گلزن داریم و اگر بازیکن ایرانی در این پست پیدا نکنیم به ناچار به سراغ گزینه خارجی خواهیم رفت البته به شرط آنکه منابع مالی آن تامین شود. در حال حاضر اگر پولی به باشگاه بیاید بین بازیکنان تیم تقسیم خواهد شد که در نیم فصل اول برای ملوان زحمت زیادی کشیدند.

استیلی در مورد دیدار با ذوب آهن در هفته شانزدهم لیگ برتر، گفت: بازی سختی با این تیم داریم و در این 4 مسابقه خوب نتیجه نگرفته‌ایم و امیدوارم در نیم فصل دوم نتایج بهتری بگیریم خود ما هم مثل هواداران از نتایج در این 4 دیدار اخیر راضی نیستیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس