کد خبر 510407
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱

آیت الله سید احمدعلم الهدی امام جمعه مشهد مقدس ونماینده کنونی مجلس خبرگان رهبری برای دور جدید انتخابات این مجلس صبح شنبه و در سومین روز از ثبت نام در فرمانداری مشهد نسبت به ثبت نام اقدام کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام ابراهیم معادی صبح شنبه به نمایندگی از آیت‌الله سید‌احمد علم‌الهدی در فرمانداری مشهد حضور یافت و کاندیداتوری آیت الله علم الهدی را برای حضور در مجلس خبرگان رهبری اعلام کرد.

گفتنی است در روز گذشته و در دومین روز ثبت نام  نیز آیت الله سعیدی امام جمعه قم و تولیت حرم حضرت معصومه(س)، آیت الله محمد مشکینی امام جمعه پیشین بردسکن و نائین، حجت‌الاسلام سعیدی گلپایگانی(بردارزاده امام جمعه قم)، آیت‌الله نوروزی امام جمعه پیشین رباط کریم و طرقبه و آیت الله ضیایی استاد حوزه جهت شرکت در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری نسبت به ثبت نام اقدام کردند.

برای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری که تعداد نمایندگان خراسان رضوی شش نفر تعیین شده است یک حوزه انتخابیه اصلی و ۲۷ حوزه در شهرستان ها و ۴۲ بخش در نظر گرفته شده است.

به گفته سید محسن صادقی رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی نام نویسی از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری تا دوم دی ماه سال جاری از ساعت ۸ لغایت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در ستاد انتخابات خراسان رضوی واقع در فرمانداری مشهد ادامه دارد.

شایان ذکر است ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری توسط نماینده داوطلبان که کتباً معرفی شده باشد نیز امکان پذیر است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس