کد خبر 510342
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸

فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید آرزوی کودک سه ساله لبنانی که والدینش را در جریان حملات داعش به بیروت از دست داد برآورده کرد.

به گزارش مشرق، حیدر مصطفی پسر بچه سه ساله لبنانی که در حملات تروریستی آبان ماه در بیروت پدر و مادر خود را از دست داد و به شدت مجروح شد به آروزی خودش رسید و با کریستیانو رونالدو ملاقات کرد.

بعد از انتشار عکس‌های حیدر در بیمارستان در حالی که پیراهن رئال مادرید را بر تن داشت، رعنا هربی، خبرنگار لبنانی با راه اندازی هشتگ "دیدار کریستیانو با حیدر" در توئیتر تلاش کرد که زمینه ملاقات فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید که سابقه زیادی در این‌گونه اقدامات خیرخواهانه دارد را با این کودک فراهم کند. رونالدو پس از تلاش های این خبرنگار با بیمارستان محل بستری شدن این پسر در لبنان تماس گرفت و به او وعده داد که در اولین فرصت با یکدیگر ملاقات خواهند کرد.

با تلاش های باشگاه رئال مادرید حیدر مصطفی سه ساله سرانجام امروز در سانتیاگو برنابئو حضور پیدا کرد و مورد استقبال فلورنتینو پرز قرار گرفت و با کریستیانو رونالدو که قهرمانش محسوب می شود ملاقات کرد.

این کودک لبنانی در جریان بازدید از ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پیراهن رئال مادرید را از رئیس این باشگاه دریافت کرد و با دعوت پرز دیدار روز یکشنبه این باشگاه مقابل رایو وایکانو را از نزدیک تماشا خواهد کرد.

{$sepehr_album_34586}


{$sepehr_media_1296931_400_300}
دانلود
منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ساسان ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    رونالدو مهربانه و بهتر از مسی شیطانی و اخمو است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس