کد خبر 510339
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰

صورت‌حساب‌های مالی فدراسیون فوتبال هنوز تأیید نشده است،بنابراین احتمال لغو مجمع سالانه و عمومی ۵ دیماه این فدراسیون وجود دارد.

به گزارش مشرق، پس از اینکه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در جلسه اخیر خود تاریخ 5 دی‌ماه امسال را برای برگزاری مجمع سالیانه و عمومی این فدراسیون مصوب کرد، درحال حاضر خبر می‌رسد که به خاطر اینکه هنوز صورت‌حساب‌های مالی فدراسیون فوتبال تأیید نشده است، احتمالاً مجمع فوق لغو خواهد شد.

این درحالی است که طبق اساسنامه باید 21 روز قبل از آغاز مجمع تهیه صورت‌حساب‌های مالی برای اعضای مجمع ارسال شود تا آنها نیز بتوانند با مشاهده این ‌صورت‌حساب‌ها، بررسی‌های لازم را به عمل آورده و نظرات خود را درخصوص آن به فدراسیون فوتبال ارجاع کنند.

به این ترتیب و درحالی که تنها یک هفته تا آغاز تاریخ مجمع باقی مانده است، هنوز تأییدیه صورت‌حساب‌های مالی توسط حسابرس مربوطه اعلام نشده که به این ترتیب این صورت‌حساب‌ها برای اعضای مجمع نیز ارسال نشده است تا به تبعیت از این جریان این موضوع مشهود باشد که مجمع پنجم دی‌ماه لغو خواهد شد.

در صورت لغو مجمع سالیانه و عادی فدراسیون فوتبال که قرار است شنبه آینده برگزار شود، این مجمع به اواخر دی یا بهمن‌ماه موکول می‌شود، در غیر این‌صورت مجمع بعدی فدراسیون فوتبال در اسفندماه امسال اختصاص به مجمع انتخاباتی این فدراسیون پیدا خواهد کرد.

در هر صورت در ماه‌هایی که علی کفاشیان با اشکالات عمده‌ای برای ریاست فدراسیون فوتبال مواجه شده است، این موضوع نیز یکی از بزرگ‌ترین ایرادات و معضلاتی است که برای این فدراسیون در آستانه انتخابات به‌وجود آمده و به نظر می‌رسد که کار کفاشیان برای ماندن در فدراسیون هر روز سخت‌تر از گذشته خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس