نظاميان صهيونيست يک خبرنگار زن فلسطيني را که در حال ارائه گزارش زنده از تحولات سرزمين هاي اشغالي بود مورد تمسخر و توهين قراردادند.

به گزارش مشرق، سه تن از نظاميان رژيم صهيونيستي خبرنگار فلسطيني را که در حال ارائه گزارش خود درباره سياست نژادپرستانه رژيم صهيونيستي در مجازات کردن جمعي فلسطيني ها بود با گفتن «الله اکبر» مورد تمسخر و توهين قرار دادند.

نظاميان صهيونيستي با ايستادن پشت سر خبرنگار زن فلسطيني و حرکت دادن دستانشان به نشانه تمسخر چنين نشان مي دادند که گزارش خبرنگار فلسطيني دروغ است.

به نوشته روزنامه «تايمز اف» اسرائيل سخنگوي ارتش اسرائيل با اذعان به اين کار ناشايست و غير انساني صهيونيست ها اعلام کرد که خبرنگاران در کرانه باختري از آزادي برخودارند.

اين اولين بار نيست که نظاميان صهيونيست خبرنگاران را مورد تمسخر و آزار قرار مي دهند بلکه پيش از اين نيز چنين اتفاق هاي براي خبرنگاران ديگر روي داده بود، اما مقام هاي اين رژيم با نظاميان صهيونيست برخورد نکرده اند. سپتامبر گذشته نظاميان صهيونيست به دو تن از خبرنگاران خبرگزاري فرانسه که در حال پوشش درگيري هاي صهيونيست ها با فلسطيني ها بودند حمله کردند.

{$sepehr_media_1294044_400_300}
دانلود
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
    1 0
    بنظر نمیاد این خبرنگار فلسطینی باشه
  • ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
    0 1
    خبرنگار فلسطینی شبکه راشاتودی عربی هستش. یاد بگیریم که زیر حرف زور بریم اینگونه باید عزت بار زندگی کنیم!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس