کد خبر 508867
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵

"امیر بی گزند" از این حیث دریچه ای متفاوت تر از درونیات محسن چاوشی خواهد بود. چاوشیِ امیر بی گزند، حال ديگري است حل شده در حالي شگرف، آن هم در دنيايي سراسر عجيب و البته غريب كه راوي حرف هاي ديگري از جنس ديگري ست.

گروه فضای مجازی مشرق - محسن چاوشی در اینستاگرام خود نوشت:

عکس/ پست اینستاگرامی چاوشی از آلبوم جدیدش

محسن چاوشی همواره درصدد تهيه آلبومی است که در آن تمامی استانداردهای مد نظرش را پیاده کند و بر مبنای روحیه سرکش و عصیان گری که در وجود او نهفته، آنچه باب ميلش بوده را بسازد. اما فضای حاکم بر موسیقی به گونه ای است که اغلب از طرف عوامل تولید، این اجازه تام به مولف داده نمی شود. با اين حال چاوشی در این بحبوحه به تدريج با انتشار هر آلبوم جدید به ایده آل خود نزدیک تر شد. کما اینکه پاروی بی قایق آلبومی بود که در اکثر موارد ایدئولوژی محسن چاوشی بر تفکرات تولید و انتشار غلبه کرد و شدیدا مورد استقبال هم قرار گرفت.
اما "امیر بی گزند" از این حیث دریچه ای متفاوت تر از درونیات محسن چاوشی خواهد بود. چاوشیِ امیر بی گزند، حال ديگري است حل شده در حالي شگرف، آن هم در دنيايي سراسر عجيب و البته غريب كه راوي حرف هاي ديگري از جنس ديگري ست. فارغ از کیفیت فوق العاده بالای موسیقی این آلبوم (که تحت نظارت شبانه روزی محسن چاوشی و همکارانش بوده) باید امیر بی گزند بیاید تا مخاطب؛ دغدغه های محسن چاوشی را در تك تك سلول های خود حس کند و مخاطبِ سهمی از اين حرف ها باشد. آن زمان متوجه می شويد که چرا هنرمند مورد علاقه تان تاکید کرده که این آلبوم دربرگيرنده اصلي ترين حرف ها و البته دغدغه هاي باطنىِ اوست.
امیر بی گزند مجموعه ای است که بیشترین احترام را برای مخاطب قائل است، آن هم در روزگاری که دیگر برای ساخت آثار موسیقی زمان و هزینه چشمگیری در نظر گرفته نمی شود. امیر بی گزند با بهره گيري از غنی ترین اشعار کلاسیک، ترانه های پر محتوا و حضور توانمندترین موزیسین های کشور، بسته ای ارزشمند را پیشکش حضورتان خواهد کرد. امید است این اثر علاوه بر لذت های شنیداري براي شما، راوي رسالت كلام باشد و شعر و وسواس سازندگانش در ارائه غذاي خوب به عنوان بسته اي فرهنگي و البته هنري.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس