کد خبر 508580
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۱

به علت بارش برف و برودت هوا مدارس پیش‌دبستانی در شهر اردبیل و پیش‌دبستانی و ابتدایی خورش رستم خلخال در روز سه‌شنبه تعطیل اعلام شد.

 به گزارش مشرق، براساس اعلام آموزش و پرورش استان اردبیل به علت بارش برف و برودت و سردی هوا مدارس پیش‌دبستانی در شهر اردبیل و نیز  پیش‌دبستانی و ابتدایی در خورش رستم خلخال در روز سه‌شنبه 24 آذرماه تعطیل می‌شود.

دانش‌آموزان غالب مناطق استان اردبیل که در هفته گذشته چند روزی را بر اثر بارش برف و برودت هوا خانه‌نشین شده بودند با آغاز بارش‌های دوباره از عصر امروز باز هم در دو منطقه آموزش و پرورش استان اردبیل برف و برودت هوا درب مدارس را بست تا دانش‌آموزان روز سه‌شنبه را نیز در خانه‌های خود سپری کنند.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل سامانه ناپایدار جوی که از عصر امروز استان را در بر گرفته با نفوذ این سامانه در روزهای آینده هوای استان دستخوش تغییرات خواهد شد اما از روز سه شنبه به تدریج از استان خارج می‌شود.

وزش باد تند در روز سه شنبه با سرعت 36 تا 46 کیلومتر برساعت گاهی تا 62 کیلومتر بر ساعت در جنوب و مرکز استان انتظار می‌رود.

براساس اطلاعیه اداره کل مدیریت بحران استان اردبیل بر اثر بارش برف و کولاک اختلال در تردد وسایل نقلیه در مناطق کوهستانی استان به ویژه گردنه الماس دور از انتظار نخواهد بود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس