کد خبر 508411
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳

نمایندگان تیم‌های حاضر در مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان نسبت به تیم حریف‌شان در این مرحله واکنش نشان دادند.

به گزارش مشرق، سایت یوفا نوشت: قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک هشتم نهایی در حالی صورت گرفت که علاقه‌مندان به فوتبال باید شاهد دو دیدار تکراری در این مرحله باشند. یک مصاف دیدار دو تیم آرسنال و بارسلونا است که تکراری شده و بازی دیگر نیز مصاف چلسی و پاری سن ژرمن است که در این مرحله برای سومین بار پیاپی است اتفاق می‌افتد.

ندود: بایرن هم از تقابل با ما خوشحال نیست

پاول ندود مدیر باشگاه یوونتوس ایتالیا که در مراسم قرعه‌کشی حاضر بود، درباره رویارویی با بایرن مونیخ، آماده‌ترین تیم این روزهای اروپا گفت: امیدوار بودیم که شانس با ما در این قرعه‌کشی یار باشد ولی به هر حال باید با این قرعه کنار بیاییم. مطمئنیم که در هر دو دیدار رفت و برگشت حریف آسانی برای بایرن مونیخ نخواهیم بود و قطعا دو دیدار خوب را صرف نظر از نتیجه از یوونتوس خواهید دید. من معتقدم که تیم ما نسبت به آنچه پارسال انجام داد و به فینال رقابت‌ها راه یافت آماده‌تر شده و مطمئنیم که بایرن مونیخ نیز از اینکه باید با ما روبه‌رو شود خوشحال نیست.

ویلاورده: از این قرعه راضیم

مدیر باشگاه اتلتیکو مادرید که تیمش باید برابر آیندهوون در لیگ قهرمانان مصاف کند، نتوانست خوشحالی‌اش را پنهان کند و گفت: از قرعه‌ای که نصیب تیم ما شد خوشحالم. به هر حال شانس قسمتی از موفقیت برای هر تیمی است. فراموش نکنید که این سومین سال پیاپی است که ما در این مرحله از لیگ قهرمانان حاضر هستیم. آیندهوون تیم قدر و قدرتمندی است و مطمئنا ما آن‌ها را دست کم نخواهیم گرفت. آن‌ها تاریخچه غنی‌ای در فوتبال اروپا دارند و مطمئنم که آن‌ها بازی را برای ما سخت خواهند کرد و قطعا تلاش‌شان را می‌کنند تا بتوانند راهی مرحله بعد شوند.

بوتراگنو: رم حریف سرسختی است

مدیر باشگاه رئال مادرید در مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان درباره تقابل با رم ایتالیا گفت: لیگ قهرمانان تورنمنت بسیار خاص و پیچیده‌ای است. مصاف ما با رم یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این مرحله است. من مطمئنم که رم تمام تلاشش را برای حذف ما به کار خواهد بست و آن‌ها توانایی رسیدن به مرحله بعد را دارند. هرچه باشد رم یک تیم ایتالیایی است و همین می‌تواند به خودی خود نشان دهد که ما در این مرحله بازی سختی در پیش خواهیم داشت.

سولر: آرسنال مثل بارسلونا بازی می‌کند

مدیر اجرایی باشگاه بارسلونا پس از تقابل با آرسنال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: با فلسفه بازی آرسنال آشنایی داریم. آن‌ها تیمی هستند که مثل ما بازی می‌کنند. مطمئنم هواداران فوتبال از این دیدار لذت خواهند برد چرا که هم آرسنال و هم بارسلونا دو تیمی هستند که به فوتبال زیبا فکر می‌کنند و دو تیم بزرگ در سطح قاره هستند. ما احترام بسیار زیادی برای آرسنال قائل هستیم چرا که آن‌ها تیم قدرتمندی هستند. آرسنال کار سختی در تقابل با ما خواهد داشت.

روجریو سنسی: بازی با رئال بسیار دشوار است

مدیر اجرایی باشگاه رم ایتالیا در واکنش به قرعه تیمش در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: طبیعتا بازی با رئال بازی بسیار سختی برای ما خواهد بود ولی رم از هیچ تیمی نمی‌ترسد و برابر رئال نیز با تمام توان به میدان خواهیم رفت تا بتوانیم آن‌ها را شکست دهیم. ما نه تنها از رئال بلکه از هیچ تیم دیگر نمی‌ترسیم. برنامه ویژه‌ای برای بازی با رئال مادرید خواهیم داشت و قرار است به زودی جلسه‌ای با سرمربی برگزار کنیم و درباره این دیدار بحث خواهیم کرد.

بکن باوئر: خوشحالیم بازی رفت در تورین است

فرانتس بکن باوئر پس از مشخص شدن حریفش در مرحله یک هشتم نهایی گفت: یووه یکی از بهترین تیم‌های اروپاست و نیازی به تعریف و تمجید ندارد. آن‌ها فینالیست دوره قبل این رقابت‌ها هستند و ما قطعا بازی سخت و دشواری برابر آن‌ها خواهیم داشت. خوشحالیم که بازی رفت در تورین برگزار می‌شود و این یک مزیت برای بایرن است که در بازی برگشت میزبان است و در خانه به میدان خواهد رفت.

روبرتو فرناندز: بازی با بارسا 50-50 است

مدیر اجرایی آرسنال نیز پس از مشخص شدن بارسلونا به عنوان حریف مرحله یک هشتم نهایی توپچی‌های لندن گفت:‌ این بازی 50-50 است و امکان اتفاق هر چیزی در آن هست و ما منتظر خواهیم بود تا یک دیدار جذاب را از دو تیم شاهد باشیم.

لوئیز: پاری سن ژرمن مدعی قهرمانی است

مدافع برزیلی پاری سن ژرمن می‌گوید این تیم به بازی برابر چلسی فکر نمی‌کند بلکه به قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها فکر می‌کند چرا که آن‌ها قابلیت انجام این کار مهم را دارند. او همچنین درباره مصاف تکراری با چلسی، تیم سابقش در این مرحله از لیگ قهرمانان اروپا گفت:‌ مجموعه‌ای از بازیکنان خوب در ترکیب دو تیم است. خوشحالم که با هم‌تیمی‌های سابقم از جمله بازیکنان تیم ملی برزیل نظیر اسکار، رامیرس و کندی مصاف می‌کنم. مطمئن باشید که ما این فصل کارهای بزرگی خواهیم کرد و لیگ قهرمانان برای ما بسیار جدی است.

حساب توئیتری باشگاه چلسی نیز پس از مشخص شدن پاری سن ژرمن به عنوان حریف این مرحله آبی‌پوشان لندنی نوشت: "به زودی شما را ملاقات خواهیم کرد". در دو سال گذشته حساب توئیتری چلسی و پاری سن ژرمن جنگ لفظی شدیدی علیه هم داشته‌اند.

آلوس: بسیار خوشحالم

مدیر باشگاه ولفسبورگ در واکنش به قرعه تیمش و تقابل با خنت در این مرحله گفت:‌ از این قرعه خیلی خوشحالیم. هر دو تیم جزو تیم‌هایی بودند که همه دوست داشتند با آن‌ها بازی کنند. مطمئنا تمام تیم‌هایی که سرگروه شده بودند دوست داشتند با زنیت در این مرحله بازی کنند. خنت تیم ناشناخته‌ای است؛ یک مهمان تازه وارد در لیگ قهرمانان. این یک قرعه جذاب برای ماست. همیشه این طور تیم‌ها که ناشناخته هستند، بسیار خطرناک‌تر از چیزی هستند که نشان می‌دهند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس