کد خبر 508098
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳

نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، با بیان اینکه مردم این کشور در ترس زندگی می‌کنند،گفت: قصد دارد بخش دیگری را مبنی بر امن کردن آمریکا به شعار انتخاباتی خود اضافه کند.

به گزارش مشرق، «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در گفتگو با شبکه فاکس نیوز درباره اظهارات اخیر خود مبنی بر جلوگیری از ورود مسلمانان به آمریکا اظهار داشت: نوعی نفرت و دشمنی گسترده در آنجا وجود دارد که نمی‌دانم از کجا نشأت می‌گیرد و مسلمان‌ها می‌توانند به ما در یافتن پاسخی برای این مسئله کمک کنند.

نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با بیان‌ اینکه نوعی بیماری در برخی افراد وجود دارد، افزود: گروهی از افراد بسیار بیمار‌ هستند و ما ناچار هستیم پاسخی برای این بیماری بیابیم.

ترامپ با ادعای اینکه افراط‌گرایان زیادی در آمریکا وجود دارند، تصریح کرد: ما به کمک احتیاج داریم چراکه وقتی افراد افراط‌گرا می‌شوند، دیگر خیلی دیر شده است.

وی در پاسخ به اظهارات هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، وی را یکی از بدترین وزرای خارجه تاریخ این کشور خواند و گفت: او مرا خطرناک توصیف کرده درحالی که خودش صدها هزار نفر را با حماقت به کشتن داده است.

این نامزد جمهوریخواه ادامه داد: در زمان ریاست جمهوری اوباما و حضور هیلاری کلینتون در خاورمیانه یک فاجعه تمام عیار رخ داد. او مدام در رفت و آمد بود اما به مشکلات نگاه کنید. برای مثال عراق فاجعه‌ای تمام عیار است. آنها (دموکرات‌ها) ما را وارد عراق نکردند اما به نحو بدی از آنجا خارجمان کردند.

ترامپ ادامه داد: شعار «آمریکا را دوباره بزرگ کنید» یعنی اینکه من می‌خواهم کشورمان را امن کنم. آمریکا امن نیست. ما در ترس زندگی می‌کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس