کد خبر 508087
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰

تیم فوتبال تراکتورسازی در حالی روز گذشته برابر استقلال به تساوی بدون گل رسید که در اتفاقی عجیب تنها ۶ هزار نفر تماشاگر این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

به گزارش مشرق، تماشاگران تراکتورسازی یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل تیمشان را ترجیح دادند از خانه تماشا کنند. این در حالی است که در بازی روز گذشته هرچند توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد اما روند بازی‌ها کاملا جذاب بود و هر دو تیم موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتند که نتوانستند از آن استفاده کنند.

با این حال تماشاگران تراکتورسازی حاضر نیستند به استادیوم یادگار امام بروند و آن هم یک دلیل ویژه دارد. تماشاگران تراکتورسازی از اول هم موافق حضور امیر قلعه‌نویی در تیمشان نبودند و حالا هم نسبت به این موضوع واکنش منفی نشان می‌دهند. امیر قلعه‌نویی در لیگ یازدهم سرمربی تراکتورساز بود ولی به دلیل اختلاف مالی با مدیران این تیم ترجیح داد به پیشنهاد استقلالی‌ها پاسخ مثبت بدهد و سرمربیگری این تیم را قبول کند. از آن به بعد بود که تماشاگران پرشور تبریزی با امیر قلعه‌نویی دشمن شدند و هرگز حاضر نیستند به خاطر اتفاق‌های 4 سال قبل او را ببخشند.

قلعه‌نویی روز گذشته برای اولین بار روی نیمکت تراکتورساز نشست و تماشاگران این تیم برخورد جالبی با او داشتند. آنها نه سرمربی خود را تشویق کردند و نه به او فحاشی کردند تا نشان بدهند نسبت به حضور قلعه‌نویی کاملا بی‌اعتنا هستند اما تا می‌توانستند علیه مدیرعامل تراکتورسازی شعار دادند. آنها حسابی علیه عباسی شعار دادند تا مشخص شود هرگز از انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم راضی نیستند.

قلعه‌نویی برای موفقیت در تیم بحران‌زاده تراکتورسازی به تماشاگران این تیم احتیاج دارد اما با این شرایط نمی‌تواند چندان روی آنها حساب بازکند. او امیدوار است بتواند با چند نتیجه خوب نظر هوادران تراکتورسازی را برای حضور در استادیوم یادگار امام جلب کند، البته اگر بتواند با وجود جو مخالفانش دوام بیاورد.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
    0 0
    Go
  • فرهاد ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
    0 0
    فحش دردی را دعوا نمیکنه.راه حل نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس