کد خبر 507856
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: مشکل گل‌نزنی فقط مختص مهاجمان پرسپولیس نیست و برای کریس رونالدو هم پیش می‌آید.

به گزارش مشرق، وحید هاشمیان در مورد علت حضورش در ورزشگاه دستگردی گفت: من تمرینات تیم سایپا را دیده ام و امروز هم در تهران فقط همین بازی برگزار می‌شد و آمدم تا بازی سایپا را هم ببینم تا ببینم تمرینات این تیم چقدر در زمین مسابقه اجرا و پیاده می‌شود. با مجید جلالی دوست هستم و به همین خاطر هم به ورزشگاه آمدم. من دوست دارم تمرینات و بازی تیم‌ها را ببینم.

وی در مورد اینکه از تمرینات تیم های دیگر هم بازدید خواهد کرد گفت: من 4 روز است به ایران آمدم و در این مدت فقط تمرینات سایپا را دیدم.

مهاجم سابق تیم ملی در مورد وضعیت کلاس های مربی گری‌اش و اینکه چرا در ایران کار مربیگری نمی‌کند گفت: دوره‌های مربیگریم تمام شده است و دوره پورولایسنس آلمان را گذارنده ام. یک هفته ام در تمرینات کوینز پارک رنجرز حضور داشتم. فعلا هم دلایل خودم را برای کار نکردن دارم و از زندگی ام هم راضی هستم.

هاشمیان درمورد طلبش از باشگاه پرسپولیس گفت: دیگر دوست ندارم در مورد این طلب صحبت کنم. یکبار گفتم که طلبم را بدهند.

هاشمیان درباره گل نزنی مهاجمان پرسپولیس اظهار داشت: فوتبال همین است من خودم مهاجم بودم. مهاجمان آدم‌های حساسی هستند و گاهی در این شرایط قرار می‌گیرند و موقعیت‌های گلزنی را از دست می‌دهند. کریس رونالدو هم گاهی اوقات نمی‌تواند گل بزند و در این شرایط قرار می‌گیرد. پس این مشکل فقط مختص مهاجمان پرسپولیس نیست.

وی در مورد گروه بندی‌های جام ملت های اروپا گفت: آلمان گروه نسبتا سختی دارد و گروه ایتالیا هم گروه بسیار دشواری است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس