کد خبر 507581
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵

سرمربی هلندی شیاطین سرخ به شکست دو بر یک مقابل بورنموث واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، تلویزیون رسمی باشگاه منچستریونایتد گزارش داد: نتایج کابوس‌وار شیاطین سرخ با هدایت لوییس فان خال ادامه دارد. این تیم که با شکست برابر ولفسبورگ از لیگ قهرمانان اروپا حذف شده بود، امیدوار بود با پیروزی برابر بورنموث در لیگ برتر انگلیس با هوادارانش آشتی کند اما در نهایت شکستی دیگر برای تیم فان خال رقم خورد تا شرایط برای کار کردن او بسیار سخت شود.

فان خال که تیمش با نتیجه دو بر یک بازنده دیدار برابر بورنموث بود، به صحبت در مورد این دیدار پرداخت و گفت: این نتیجه بسیار ناامید کننده بود و احساس بدی دارم. متاسفانه دروازه ما خیلی زود باز شد و غافلگیر شدیم اما با گلی که مروان فلاینی به ثمر رساند به بازی برگشتیم و عملکرد خوبی از خودمان به نمایش گذاشتیم. بعد از به ثمر رساندن گل تساوی، این شانس را داشتیم که گل پیروزی را هم به ثمر برسانیم. انتظار داشتم سه امتیاز بازی را به دست آوریم اما متاسفانه این‌گونه نشد.

او ادامه داد: در چنین دیدارهایی هر تیمی که به گل دوم می‌رسد، شانس بیشتری برای پیروزی دارد. بازیکنان بورنموث روی هر توپی به ما فشار می‌آوردند و اجازه فکر کردن را نمی‌دادند. آنها عملکرد بسیار خوبی داشتند و ثابت کردند شایسته پیروزی هستند. جوشا کینگ می‌توانست به راحتی دروازه ما را تهدید کنند. منچستریونایتد بازی خوبی به نمایش نگذاشت و نتوانست کنترل بازی را به خوبی در اختیار بگیرد، این درحالی بود که میزبان بسیار خوب ظاهر شد. فلاینی فرصت‌های زیادی را از دست داد. او به راحتی می‌توانست ما را پیروز این بازی کند.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ اعتراف کرد شرایط در این تیم دارد سختی دارد. او گفت: وقتی شکست می‌خوریم، شرایط بسیار سخت می‌شود. حتی وقتی هم که پیروز می‌شویم، انتقادات وجود دارد. بعد از بازی، سکوت کشنده‌ای در رختکن وجود داشت. با بازیکنان صحبت کردم اما طبیعی است که فراموش کردن این شکست، به زمان نیاز دارد. باید به خوبی تمرین کنیم تا خودمان را از شرایطی که داریم، خارج کنیم. باید یک بار دیگر سرمان را بلند کنیم و به خودمان اعتماد به نفس بدهیم. باید آماده دیدارهای بعدی شویم چراکه تا پایان فصل، بازی‌های زیادی باقی مانده است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس