امام جمعه قزوین در گفتگو با رزمندگان مدافع حرم گفت: داعش یک مولود منحوس استکبار جهانی است که سعی دارد چهره رئوف اسلام را در سراسر جهان تخریب کند و صدالبته که در این راه جز شکست راه به جایی نخواهد برد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، به نقل از شاخص نیوز، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ، سردار شاهرخی و جمعی از مسئولین و فرماندهان سپاه قزوین با تعدادی از رزمندگان و جانبازان مدافع حرم قزوین دیدار و گفتگو کردند.

امام جمعه قزوین در گفتگو با جانبازان و رزمندگان مدافع حرم ضمن تقدیر از ایثارگری سربازان ولایت و فداکاری خانواده‌های آن‌ها افزود: تفکر امام راحل(ره) در خصوص صدور انقلاب اسلامی در حال شکل‌گیری نهایی است و مدافعان حرم در حال حاضر وظیفه این امر خطیر را بر عهده دارند.
دیدار نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین با جانبازان مدافع حرم
عابدینی با اشاره به سخنان رهبر کبیر انقلاب اسلامی که "راه قدس از کربلا می‌گذرد”، گفت: اگر عنایت خداوند متعال و ایثار مدافعان حرم وجود نداشت معلوم نبود که این تکفیری‌های جنایتکار چه خسارت‌ها و اهانت‌هایی به حرمین ائمه اطهار در عراق و سوریه انجام می‌دادند.

وی معنویت، اخلاق و رعایت ارزش‌های الهی را از مشخصه های دین مبین اسلام برشمرد و در ادامه افزود: داعش یک مولود منحوس استکبار جهانی است که سعی دارد چهره رئوف اسلام را در سراسر جهان تخریب کند و صدالبته که در این راه جز شکست راه به جایی نخواهد برد.

امام جمعه قزوین در پایان با آرزوی سلامتی برای رزمندگان و جانبازان مدافع حرم گفت: امیدواریم با عنایت خداوند و زحمات و جانفشانی‌های مدافعان حرم به زودی جهان از شر داعش خالی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس