کد خبر 507317
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: در نیم فصل تغییرات گسترده ای در استقلال اهواز خواهیم داشت.

به گزارش مشرق، کارون یعقوبی درباره آخرین وضعیت استقلال اهواز پیش از رویارویی با سایپا اظهار داشت: خداراشکر همه بازیکنان در تمرینات حضور داشته اند و آماده بازی مقابل سایپا هستند. سعی کردیم در این مدت تمام امکانات را برای آنها فراهم کنیم تا به شرایط ایده آل برسند. به جز مرتضی منصوری غایب دیگری برای بازی مقابل سایپا نخواهیم داشت. امروز ساعت 13:30 به تهران می رویم تا خودمان را برای بازی با سایپا در هفته چهاردهم لیگ برتر آماده کنیم.

مدیرعامل استقلال اهواز درباره موضع باشگاه در قبال محرومیت علی حنطه اذعان داشت: ما همیشه به قوانین احترام گذاشته ایم و خواهیم گذاشت. اما اعتقاد داریم و مطمئن هستیم که علی حنطه کار خاصی انجام نداده است. متاسفانه این رای قطعی است و جای اعتراض هم ندارد. اما ای کاش مسئولین کمیته انضباطی به گزارش رسیده بسنده نمی کردند و از علی حنطه هم دعوت می کردند تا توضیحات خود را ارائه کنند. اما با همه این تفاسیر ما هم باید کمی خودمان را کنترل میکردیم. همه عصبانی بودیم اما باید شرایط را می سنجیدیم.

کارون یعقوبی در ادامه گفت: در نیم فصل تغییرات گسترده ای در تیم مان خواهیم داشت. بعد از این دو بازی شاهد جذب بازیکنان جدیدی هستیم که انشاالله بتوانند به تیم کمک کنند. با نفراتی مذاکره کرده ایم و به توافقاتی هم رسیده ایم. در بین بازیکنان جدید تیم نفرات لیگ برتری هم دیده می شوند که فعلا تا قطعی شدن توافق اسمی از آنها نمی بریم. همچنین احتمال می دهیم بازیکن خروجی هم در تیم ما برای نیم فصل وجود داشته باشد.

وی درباره ادامه همکاری با علی حنطه خاطرنشان کرد: تیم ما در وضعیت کنونی نیاز به گرفتن امتیاز دارد. در دو بازی باقیمانده تا پایان رسمی نیم فصل سه امتیاز می خواهیم و اگر این اتفاق نیفتد مجبور هستیم تغییراتی را در راس کادر فنی ایجاد کنیم. علی حنطه زحمت زیادی می کشد اما ما هم حمایت های لازم را انجام داده ایم و همچنان هم این حمایت ها ادامه خواهد داشت. اما باید در نظر گرفت شرایط تیم هم بسیار حساس است.

وی درباره گزینه جانشینیی علی حنطه گفت: امیدوارم نتایج طوری رقم بخورد که بتوانیم با علی حنطه ادامه همکاری دهیم. اما اگر این طور نشد گزینه بعدی ما صد در صد بومی خواهد بود.

یعقوبی در انتها تصریح کرد: از تماشاگران خوب استقلال اهواز می خواهم همچنان به حمایت از تیم خود بپرازند. آنها باید بدانند ما زمانی که تیم را تحویل گرفتیم نمی توانستیم تغییر ایجاد کنیم و مجبور بودیم با نفرات قبلی به کارمان ادامه دهیم اما در نیم فصل می توانیم تغییرات مثبتی در استقلال اهواز به وجود بیاوریم که می تواند منجر به موفقیت تیم شود.

منبع: کاپ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس