کد خبر 507204
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱

گروه تروریستی داعش که اخباری مبنی بر تحرکات وسیع او در لیبی خصوصا شهر سرت این کشور منتشر شد در اقدامی جدید در شهر مصراته این کشور امارت اسلامی اعلام کرد.

به گزارش مشرق، شبکه المیادین با اعلام این خبر در پایگاه اینترنتی خود نوشت: گروه تروریستی داعش شهر مصراته در غرب طرابلس را امارت اسلامی اعلام کرد.

برپایه این گزارش، عناصری از دایره اموزش این گروهک تروریستی بلافاصله در دانشگاه شهر مصراته حاضر شدند و اقدامم به ارائه مباحث ایدئولوژیک خود برای دانشجویان کردند.

داعش که شهر مصراته را چند روز پیش به اشغال خود در آورده بود بلافاصله پس از اعلام امارت اسلامی بر روی این شهر قوانین خاص خود که در استان الرقه سوریه به اجرا درآورد در این شهر حاکم کرد.

مصراته این روزها بارها شاهد رژه عناصر تروریستی گروهک داعش و برافراشته شدن پرچم های سیاه این گروهک تروریستی است.

المیادین نوشت: اقدام داعش در گسترش حوذه نفوذ خود در لیبی در حالی صورت میگیرد که گروههای سیاسی لیبی ذیل تلاش های سازمان ملل متحد به دنیاب توافق نهایی برسر آینده و سرنوشت لیبی بودند.

شهر مِصراته مرکز استان مصراته بر کرانه غربی خلیج سیدرا در کشور لیبی قرار گرفته‌است.

فاصله شهر مصراته تا طرابلس، پایتخت لیبی 200 کیلومتر است و مصراته با جمعیت 550 هزار نفری ومساحتی بالغ بر 2770 کیلومتر مربع سومین شهر لیبی بشمار می‌آید.

حضور داعش در لیبی نگرانی ها نسبت به امتداد فعالیت این گروهک تروریستی و پیوند با گروهک تروریستی بوکوحرام در نیجریه را افزایش داده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
    0 0
    این هم از ذموکراسی امریکایی انگلیسی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس