کد خبر 506818
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷

بعد از شرکت یکی از نمایندگان پارلمان بحرین در نشست گروهک «منافقین» در پاریس، یک نماینده دیگر از پارلمان بحرین در کنفرانس ضد ایرانی گروهکی تروریستی در کپنهاگ پایتخت دانمارک، شرکت کرد.

به گزارش مشرق، «محمد العمادی» از نمایندگان نزدیک به رژیم «آل خلیفه» در پارلمان بحرین، در کنفرانسی ضد ایرانی که گروهکی موسوم به جدایی‌طلبان احواز آن را برگزار کرده بودند،‌ در دانمارک شرکت کرد.

به گزارش وبگاه خبری «مرآة البحرین»، العمادی با شرکت در این کنفرانس ضد ایرانی در شهر «کپنهاگ»، حمایت خود از این گروهک باصطلاح جدایی طلب را اعلام کرد.

وی در این کنفرانسف ایران را به دخالت در امور داخلی کشورش متهم کرد.

این نماینده دولتی بحرین همچنین ایران را دشمن مشترک منامه و جدایی طلبان خواند.

به گزارش فارس،تابستان سالجاری نیز «جمال بوحسن» عضو فراکسیون «روابط خارجی» پارلمان بحرین با شرکت در جلسه گروهک تروریستی «منافقین»، از اعتقاد خود مبنی بر سرنگونی نظام جمهوری اسلامی و برگزاری جسله آینده گروهک منافقین در تهران سخن گفت.

جمال بوحسن از نمایندگان سلفی پارلمان بحرین در جلسه گروهک منافقین در پاریس خطاب به «مریم رجوی» یکی از سرکردگان این گروهک تروریستی گفت: آنچه ما احساس کردیم، زمان آغاز پایان عمر نظام ایران فرا رسیده و می‌توانم با اطمینان بگویم که جلسه آینده ما در تهران به رهبری شما برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، اکثریت نمایندگان پارلمان بحرین را موافقان نظام حاکم تشکیل می‌دهند که با حمایت عربستان، ایران را به دخالت در امور داخلی کشورشان و حمایت از انقلاب 14 فوریه متهم می‌کنند. این در حالی است که نتایج تحقیقات کمیته حقیقت یاب پادشاه بحرین نیز این اتهام را رده و تأکید کرده است که مدرکی دال بر این ادعا وجود ندارد.

این نماینده سلفی نیز در سخنانش سیلی از اتهامات مبنی بر دخالت تهران در امور داخلی عراق، سوریه و لبنان و... مطرح کرده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ایرانی ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۰
    0 0
    شبکه گوناز تی وی باکو هم زیاد از این ...ها میخوردو با اینها مراوده دارد ..جالب اینکه این بورگوردی ها ایرانی ها وفارسی را عرب و عرب زده معرفی میکردند ..اما حالا از اعراب انهم وحشی ترین نوعش همزاد پنداری وحمایت دارند وهمانند اردوغان برای احیای خلافت عربی وحشی دست وپا میشکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس