گروه کودک و نوجوان شبکه تهران به مناسبت ایام تابستان ویژه برنامه‌های متنوعی را برای کودکان و نوجوانان تهرانی تدارک دیده است.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، برنامه "تن تن کارتون" هر روز صبح به مدت 90 دقیقه به پخش مجموعه کارتون‌هایی که بچه‌ها دوست دارند و از طریق پیام کوتاه درخواست کرده‌اند، می‌پردازد.

این برنامه در ساختارجدید با حذف عروسک‌های برنامه، شخصیت تازه ای به نام "کک" به  برنامه اضافه کرده است که به علت ریزی دیده نمی‌شود و بچه‌ها صدای آن را می‌شنوند.
 
کارتون‌های "اوگی"، "گوفی"، "تام و جری"، "پلنگ صورتی"، "راسوی کنگ فو کار"، "بوشوگ"، "جیمزگربه"، "فوتبالیستها"، "تیم پرنده‌ها" و... ازجمله  کارتون‌هایی هستند که در این ایام پخش می‌شوند.
 
کارتون "دریاسالار" نیز که مانند کارتون "فوتبالیست‌ها" مجموعه‌ای دنباله دار است در 78 قسمت در ایام تابستان پخش می‌شود. همچنین  شخصیت جدیدی  به نام  "قیطون" که نقش پدر بزرگ پنگول را دارد به رنگین کمان اضافه شده است. برنامه رنگین کمان همچون سال‌های گذشته در فصل تابستان در فضاهای باز و پارکها و شهرستان‌های اطراف تهران اجرا می‌شود.
 
برنامه جدیدی نیز به نام "مثل تو" برای نوجوانان طراحی شده که هر روز به مدت 25 دقیقه روی آنتن می‌رود. این برنامه فضایی نوجوانانه دارد و با بچه‌ها در مورد مسائل روز مثل هیجانات نوجوانی، سایت‌ها، کتاب‌ها و آخرین اتفاقات عرصه نوجوانی در ایران و جهان صحبت می‌کند.
 
"تماشاخانه" و "سری جدید بچه‌های دیروز" نیز از دیگر برنامه‌های تابستانی شبکه تهران برای کودکان ونوجوانان است. در سری جدید  برنامه "بچه‌های دیروز" بخش نویی به نام "یادتان است" به برنامه اضافه شده است که بچه‌های دیروز را به کودکی  پیوند می‌دهد. همچنین در برنامه "تماشاخانه" فیلم‌های سینمایی روز ایران و جهان هر پنج شنبه به نمایش در می‌آید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس